Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vilhelmsborg
  • #1   27. aug 2021 Ja, jeg skal deltage i rally DM champion klassen med begge hunde.
    Og så skal jeg hjælpe ved agility DM
    Desuden skal jeg bruge en masse penge i boderne og hygge med de søde sjove hundefolk. smiley

• #2   27. aug 2021 Jeg har virkelig overvejet at tage et kig forbi, men har ikke rigtig kunne beslutte mig.
    Kan jo godt se program over alle aktiviteter, men er der nogle steder man kan se hvilke boder der er?

• #3   27. aug 2021 Vi kommer ud og kigger søndag. Har Ghini og Daisy med.

Min søn har tilmeldt sig til handlermatch, er vejret godt støver han nok Ghini på 11 af smiley Hun elsker fortsat at vise sig frem i en udstillingsring, man er vel en diva.

Er det koldt bliver det træning for yngste teenageren Daisy smiley

• #4   27. aug 2021 Hvor spændende AG - held og lykke smiley Jeg skal ud og kigge lidt og har også overvejet om der er nogle spændende boder som Erika, men kan ikke helt finde noget information om det.

Kirsten - det lyder som skøn hygge for en ældre diva smiley Vi krydser fingre for, at vejret bliver godt. Ellers er det da god træning for en teenager, om ikke andet smiley

• #5   27. aug 2021 Har overvejet at kigge derover - det er lige ovre på den anden side af vejen fra mig, så er jo så nemt! smiley

Det er jo lidt fedt, med alle de hunde og aktiviteter, så tæt på!

• #6   28. aug 2021 Jeg kommer lørdag for at heppe på AG og flere andre til Rally DM smiley og skal nok også se lidt HTM.
    Jeg kan heller ikke se nogen steder, hvilke boder der er, men det ser ud til, at der er en del.
    Søndag deltagerAsdis og jeg selv i en rallyprøve og er også tilmeldt handlernatch for sjov smiley
    Jeg håber at møde en masse, jeg kender fra HG og irl. smiley

Her er oversigt over pladsen. Program findes også på fb-siden.
    https://m.facebook.com/events/380365766622168?view=permalink&id=428922768433134

• #7   28. aug 2021 Ej Rollo så skulle man da også være et skarn hvis ikke man lige tog over og kiggede smiley det kan jeg godt forstå!

Ih hvor hyggeligt Mie, jeg kommer også i dag smiley Måske vi støder ind i hinanden... jeg skal se lidt agility og så skal jeg vist bare tulle rundt og hygge med at se på det hele. Det er jo sjældent, der er så mange hunde-aktiviteter samlet på én dag/weekend, så det bliver da sjovt at se. Hunden bliver dog hjemme, selvom det kunne være sjovt at prøve Hoopers og nosework.
    Held og lykke med jeres rallyprøve i morgen! smiley

• #8   28. aug 2021 Vi havde godt tænkt på det, at det kunne være sjovt at tage derover og deltage i biathlon, meeeen der er lidt langt derover fra Nordsjælland, så det der med at få planlagt overnatning osv, gjorde at vi endte med ikke at deltage smiley

• #9   28. aug 2021 Det kan jeg nu også godt forstå Mathilde - det kræver lige lidt ekstra transport, planlægning, overskud osv. smiley

• #10   28. aug 2021 Jeg tager ud og kigger (især agility) søndag omkring 12.30-13 tiden smiley

• #12   28. aug 2021 Åh ja Anine, det bliver lidt omfattende at skulle i gang med i hvert fald smiley
    I det mindste er der ikke solskin og fantastisk vejr her i Århus, skulle jeg hilse og sige smiley Men vi sender et par tanker til Masons hvalp. Hvad stiller han op i?

• #14   28. aug 2021 Øv, jeg kom lige som der er banegennemgang til mellem, ville ellers gerne have set de små, men så kunne jeg jo bare lære at tage afsted tidligere smiley

• #16   29. aug 2021 Jeg fik set en masse flot rally, shoppet lidt og nu kender Asdis området til i morgen.
    Og jeg kan så fortælle at AG og Archie blev DANMARKSMESTRE i rally-lydighed i championklassen med suverænt overlegne point!!! smiley smiley
    Kæmpe tillykke får du også lige her smiley smiley Så flot og sejt gået! smiley

• #17   29. aug 2021 Ih så lige videoen. Kæmpe tillykke AG!

• #18   29. aug 2021 Findes der et katalog med deltagende hunde?
    På DKK's fine video med AG og Archie, er der i baggrunden en fører med Airedale. Er der nogen der kender navn på hund og ejer?

• #19   29. aug 2021 Tusind tak smiley
    Jeg tror altså ikke der er nogen video af os bortset fra min egen private smiley
    Winnie og Lailas gennemløb fra øvet og ekspert er på DKKs side. Men jeg kan ikke se nogen airedale nogen steder. Måske var det blot en supporter smiley

• #20   29. aug 2021 AG nej det forstår jeg godt. Det var den video med Elite-klassen jeg havde i hovedet.

Kommentér på:
Vilhelmsborg

Annonce