{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Min nye Kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået ny kat for 13 dage siden en lille rød dame den havde desværre fået øjenbetændelse og det fik jeg først afvide da de afleverede den til mig. Det er det første jeg blev muggen over. Det skal siges at den kun er 8 uger fordi moren døde i starten af dens levetid så den er flasket op. Jeg prøvede at tage det med kamille te og det blev bedre men så i denne weekend blev det meget slemt så jeg snakkede med dyrelægen og fik tid tirsdag. Det første var at han bekræftige mig i at den havde meget øjenbetændelse og at den var for lille til at skulle være 9-10 uger. han mente at den på nuværende tidspunkt er 8 uger. Jeg er satme gal over at folk er så ligeglade med deres dyr. Den fik pencilin indsprøjtning og skal ha piller i 10 dage morgen og aften. Han sagde også at det var en hankat og at det var meget svært at se forskel på killinger. Jeg er sikker på at det er fordi den var så ung da jeg fik den for der var intet klokkeværk og nu kan du ane det lidt. Jeg er bare glad for hun nu er i behandling og har fået en ny mor. Moren er godt nok 26 kg tunger og kan flad mase den hvis den ligger sig på den men de er så glade for hinanden Topper og Trunte.

Men det var hvordan Mille blev til Topper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min nye Kat
Kommentér på:
Min nye Kat

Annonce