{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Det var sgu koldt/min nye kat {{forumTopicSubject}}

Uuuha det var koldt! Vi gik lige en tur på 2 timer, og nåede at gå 7,2 kilometer. Med en halv times pitstop. Vi mødte en sød kvinde med hendes Amstaff tæve, de er lige flyttet til byen, så vi snakkede lige et kvarters tid. Dejligt menneske, og dejlig hund smiley

Vi brugte også et kvarters tid på en mark, hvor hundene rigtig fik strukket ud. De løb bare rundt som tosser, og var på et tidspunkt ca 200 meter fra mig. Men de havde hele tiden øje på hvor jeg var, dejlige hunde smiley

Det var dælme koldt, men sikke en dejlig tur. Min plan er at gå denne tur hver dag, og skære kraftigt ned i mit madforbrug. Jeg vejer 36 kilo for meget, og nu skal der gøres noget. Jeg vil gerne ride min hest til, til sommer, men jeg er for tung til ham nu. Så de kilo skal af smiley Eller bare 25 af dem.

Igår fik jeg ny kat, han er udstationeret ved mig. Og vil blive min når han har parret 4 hunkatte, eller han fylder 3 år. En dejlig Cornish Rex hankat, med fin stamtavle. Åh hvor er han smuk, og sød. Ham og Cody (min anden kat) er ikke helt gode venner endnu, men jeg er sikker på det kommer, hvilket opdrætter også var.

Han hedder forresten DK Pixiepaws Dodge Magnum, i daglig tale Magnum. Magnum er ikke helt tryg ved hundene endnu, selvom han er vant til hunde. Men det skal nok komme.

Se ham lige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var sgu koldt/min nye kat
Kommentér på:
Det var sgu koldt/min nye kat

Annonce