{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Hvilket foder? {{forumTopicSubject}}

Leder efter noget nyt foder til vores Welsh corgi Cardigan på 2 da han ikke er så glad for det nuværende tørkost.
Lige pt får han Nutra nugget High Maintance samt 100 g Vom (Barf) og lidt grøntsager. Kødet spiser han med største velbehag men tørkosten ryger ikke helt ligeså let ned og derfor har vi overvejet at prøve noget nyt smiley
Så hvad bruger i til jeres kræsne hunde, som er lav på sukker/stivelse, har kigget lidt på ZiwiPeak hundefoder men syntes måske det er en smule dyrt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder?
  • #1   11. sep 2021 Mine ret kræsne hunde spiser Acana ( Grass Fed Lam & Apple) med største velbehag.

  • #2   12. sep 2021 Har i prøvet at kun med det rå og grønt?


  • #3   12. sep 2021 Orijen ville være mit førstevalg, hvis han absolut skal have tørfoder. Ellers kunne Alpha Spirit være en mulighed. Det kan selv de mest kræsne hunde få ned smiley

  • #4   12. sep 2021 Skal det være tørfoder, så måske Orijen, Acana eller Carnilove mm.
    Der er jo et utal af gode tørfoder mærker.
    Jeg har altid brugt det at købe forskellige slags små poser, 1 - 3 kg poser, så går det ikke helt galt hvis hunden ikke kan lide en slags.
    Kan hellere ikke se, hvorfor hunden skal spise det samme hver dag.

    Hvorfor vil du ikke give ham råt hele tiden når nu han er så glad for det.


  • #6   12. sep 2021 Jeg vil hjertens gerne give ham råt som det eneste, men da vi lige pt bor i lejlighed så er vores fryserplads ikke særlig stor. Når vi forhåbentlig en dag flytter på landet og der er plads til en ordentlig fryser, så kommer han også 100% over på barf smiley

  • #7   13. sep 2021 En skabsfryser fylder altså ikke ret meget, den går jo i højden, så kan ikke se problemet.

  • #8   13. sep 2021 Jeg elsker når folk "ikke kan se problemet" i andres pladsmangel, uden i øvrigt at ane en skid om, hvordan folk bor smiley

    Det må være lækkert at være sådan en, der bare ved alt om alle smiley


  • #9   13. sep 2021 Anni, der er ikke plads til en skabsfryser, så nej det er desværre ikke en mulighed. Vi har undersøgt de forskellige muligheder, sågar har vi overejet at smide en fryser ned i kælderen, men det er desværre heller ikke muligt.

    A med bomstærk, Tykke og kampkatten - Ja det må være en vidunderlig evne at have smiley


  • #10   13. sep 2021 Jeg har i øvrigt 2 skabsfrysere. Den ene (lille) til hundenes ben, og den store til mig. Nu bor jeg også i et hus på 130 kvm, så der er teknisk set plads nok. Alligevel har jeg været nødt til at lave nogle hovsaløsninger, for én ting er pladsen, en anden ting er, at de faktisk både larmer og afgiver varme. Og ja, man kan få nogle der er meget lydsvage, men hvis man er sådan en type som mig, der irriteres over den slags lyde, når man skal sove, så er det jo ikke "bare" at stille den et sted.

    Jeg er så heldig at have et hus, hvor der er en gammel "pæn indgang", som i dag er blændet af, og rummet er præcis stort nok til fryserne. Men i en lejlighed, kan man hurtigt være udfordret på det....


  • #13   20. sep 2021 Vi bruger essential. Også køber vi store sække a 12kg det kan mere betale sig. Udover det er der højt indhold af kød alt fra 75%-85% det går vi selv meget op i. Normalt koster en pose 519 men lige nu 540kr på voresvovser.dk
    Jeg bruger pt highland men når min hund går hen og er kræsen så bruger jeg superior smiley
    Man kan også få prøve poser gratis med hvis man er itvivl om hvilken smag, så skal man bare lige skrive en mail til dem først.


  • #14   20. sep 2021 M, hvorfor køber du det dyrere, end du normalt kan få det? smiley

    OBS på at alle typer kornfri, også Essentials, Orijen og de andre, kan give blød mave. Nogle hunde trives fint på det ene mærke, og slet ikke på det andet. Min schæfer har aldrig fungeret på Essentials. Den lille fungerer ok på det, de har lavet med korn i (det billige, tror det hedder Balance måske) blandet op med hendes gamle foder. Får hun ren Essentials, skider hun virkelig meget smiley


  • #15   20. sep 2021 hov mente 619kr normalt og gav nu 540,- sorry hahah!

    Det har fungerede til alle vores, vi er meget vilde med det smiley Men tænker da det ALTID med alle foder mærker er induvuelt fra hund til hund smiley


Kommentér på:
Hvilket foder?

Annonce