1.822 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Afføring i søvne Afføring i søvne

Min hund er, efter sterilisation, blevet inkontinens, det får hun noget for og det fungere.
Men her indenfor de sidste par måneder er hun begyndt at lægge en lille "perle" af afføring mens hun sover, det kom i forbindelse med at jeg afprøvede om hun kunne klare sig på en mindre dosis medicin, det hun får for sin inkontinens, og det hjalp da også, da jeg satte medicinen op igen.
Fik en lille snak med dyrlægen omkring det, men hun virkede ikke som om det var noget hun kendte til, og da jeg troede jeg havde styr på årsagen, gjorde jeg ikke mere ud af det.
Men det er så vendt tilbage, og det er pt. hver morgen at der lige ligger en perle.

Er der nogle herinde der har prøvet noget lignende og har et bud på hvad det kan være eller hvad jeg skal bede dyrlægen tjekke for?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afføring i søvne
  • #1   18. okt 2021 Spøjts og temmelig trælst problem smiley
    Altså Perle blev også lidt inkontinent på et tidspunkt. Hun blev medicineret i en periode. Det lykkedes faktisk at trappe hende helt ud af medicinen uden at inkontinensen vendte tilbage. Hun var dog aldrig 'prut-inkontinent' smiley
    Håber da at det holder op igen.

• #2   18. okt 2021 Ja det er super frustrerende, især også fordi hun sover i sengen????
    Tessa blev ret hurtigt inkontinens, så hun har efterhånden været på medicinen i flere år, og har ikke kunnet trappe ned, har prøvet i flere omgange, derimod er hun sat op.

• #3   18. okt 2021 Jeg oplever lidt det samme - måske en gang hver 14. dag.
    Det er dog ikke noget, vi har haft over dyrlægen (endnu).

Jeg tror, at det må være Maggie på 10 år som er "synderen". Hun er også steriliseret, men har ikke haft problemer med inkontinens og får derfor ingen medicin.

Jeg er meget glad for, at hun p.t. får et foder, som hun fungerer perfekt på, så "perlerne" er små og hårde smiley

• #4   18. okt 2021 Tessas har heldigvis også været små og hårde. Jeg kunne også leve med det hvis jeg var sikker på at det ikke var pga end inkontinens, og kun en gang i mellem, men det er efterhånden hver dag og hun er på en ret høj dosis medicin, så jeg er lidt usikker på grunden.

• #6   18. okt 2021 Marley and me.

Tak for dit svar, det vil jeg klart tage med. Hun har tidligere haft problemer med ryggen efter en stor hun løb hende ned, der blev hun røntgenfotograferet og de fandt ingenting, men vil da snakke med dyrlægen og nævne ryggen.

• #7   18. okt 2021 Min Boston gør det af og til efter han fik fjernet anal kirtlerne, men ikke noget fast eller hvor jeg kan sige det pga noget. Min dyrlæge siger dog jeg skal være rolig.

• #8   18. okt 2021 Skal er også kast.

• #9   18. okt 2021 Mit bud er, at det er en der sidder lige i nummi, og bare ikke er trykket helt ud, inden hun går i seng. Det ses af og til ved hunde, som har smerter der forhindrer dem i at trykke sig færdige. Bella gør det i de perioder, hvor hendes knæ er dårligt, og hun derfor ikke kan holde ud at skide færdigt.

Jeg ville få tjekket hundens ryg, hofter og knæ og se om ikke årsagen findes der.

• #10   18. okt 2021 Tak for svar, vil få hende tjekket godt igennem.

• #11   19. okt 2021 Jeg ville få hende tjekket grundigt igennem og "låst op" af en dygtig kiropraktor - der kan jo være mange årsager til småknoldene, men hvis hun har smerter, så tømmer hun måske ikke helt ud, alternativt kan der jo sidde noget og trykke....

Kommentér på:
Afføring i søvne

Annonce