Afføring i søvne Afføring i søvne
Min hund er, efter sterilisation, blevet inkontinens, det får hun noget for og det fungere.
Men her indenfor de sidste par måneder er hun begyndt at lægge en lille "perle" af afføring mens hun sover, det kom i forbindelse med at jeg afprøvede om hun kunne klare sig på en mindre dosis medicin, det hun får for sin inkontinens, og det hjalp da også, da jeg satte medicinen op igen.
Fik en lille snak med dyrlægen omkring det, men hun virkede ikke som om det var noget hun kendte til, og da jeg troede jeg havde styr på årsagen, gjorde jeg ikke mere ud af det.
Men det er så vendt tilbage, og det er pt. hver morgen at der lige ligger en perle.
Er der nogle herinde der har prøvet noget lignende og har et bud på hvad det kan være eller hvad jeg skal bede dyrlægen tjekke for?
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.547
Altså Perle blev også lidt inkontinent på et tidspunkt. Hun blev medicineret i en periode. Det lykkedes faktisk at trappe hende helt ud af medicinen uden at inkontinensen vendte tilbage. Hun var dog aldrig 'prut-inkontinent'
Håber da at det holder op igen.
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 1.918
Tessa blev ret hurtigt inkontinens, så hun har efterhånden været på medicinen i flere år, og har ikke kunnet trappe ned, har prøvet i flere omgange, derimod er hun sat op.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 374
Det er dog ikke noget, vi har haft over dyrlægen (endnu).
Jeg tror, at det må være Maggie på 10 år som er "synderen". Hun er også steriliseret, men har ikke haft problemer med inkontinens og får derfor ingen medicin.
Jeg er meget glad for, at hun p.t. får et foder, som hun fungerer perfekt på, så "perlerne" er små og hårde
jun 2008
jun 2008
Tak for dit svar, det vil jeg klart tage med. Hun har tidligere haft problemer med ryggen efter en stor hun løb hende ned, der blev hun røntgenfotograferet og de fandt ingenting, men vil da snakke med dyrlægen og nævne ryggen.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.733
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.733
sep 2017
Følgere: 546 Emner: 157 Svar: 10.807
Jeg ville få tjekket hundens ryg, hofter og knæ og se om ikke årsagen findes der.
jun 2008
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.195
Afføring i søvne