1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ormekur - Tisser i søvne Ormekur - Tisser i søvne

Hej HG

Vores hvalp fik en ormekur i dag efter vi opdagede at der var en god gang orm i hendes afføring.. hun er frisk og frejdig osv, men ca et par timer efter kuren tissede hun i søvne og nu her til aften gjorde hun det igen..

Grund til bekymring? ved selvfølgelig ikke om det hænger sammen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ormekur - Tisser i søvne
  • #1   13. apr 2012 Hun brækkede sig også på den ene dyne ca 7 timer efter at hun fik kuren.. Dyrelægen sagde godt nok at det ville komme efter ca 30 min.. Men stadig ved ikke om det har sammenhæng smiley

• #2   13. apr 2012 Trækker lige tilbage og siger at den ene tissen kom før kuren smiley og den anden her til aften

• #3   13. apr 2012 Uden at vide mig sikker så tror jeg umiddelbart ikke tisseriet har noget med kuren at gøre:) jeg ville ikke være bekymret hvis hun ellers virker som hun plejer og ikke fortsætter med at kaste op:)

• #4   13. apr 2012 Har bare googlet det (selvfølgelig) og de skriver noget med blærebetændelse osv.. Men ja,, ser om det stadig fortsætter eller må det jo blive dr, dyr for 3 gang i denne uge smiley

• #5   13. apr 2012 Kim, respekt for at du tar dig så godt af din smukke pige:)

• #6   13. apr 2012 Ja det med bræk har en forbindelse, som dr. dyr også sagde, så det er vi ikke bekymret for smiley

Men ja dr. dyr er ved at være for tit besøgt.. først en vaccine (er jo normalt) så en brækket tand, så ormekur og nu dette.. men trækker den til i morgen for at se om det bliver ved, hvis det gør det, så må man jo lige ringe til vagtlægen for at høre om hvordan og hvor ledes.. Og så sandsynligvis nok dr, dyr på mandag hvis det fortsætter

- Lille-My- : hun er jo en del af familien og hun kan da ikke gøre for at dyrelæge i danmark koster penge.. ikke ligesom for mennesker smiley

• #7   13. apr 2012 Og tak smiley Desværre er der jo rigtig mange som ikke gør det smiley man hører godt nok om mange forskellige dårlige hundeejere når man læser herinde (folks historier), må nok bare have levet i min egen lille bobbel om at man passer på ens hund og har respekt for andre hundeejere samt deres hunde smiley men verden er desværre ikke helt godt skruet sammen.. Det meste er nok uvidenhed / ignorance ved folk.. Men at der lever så dumme mennesker i denne verden er godt nok ufatteligt (dette var bare lige lidt galde haha) ;D

• #8   13. apr 2012 Christina - Hun er 17 uger nu smiley og tja det lidt forskelligt med hende.. Nogle gange kan vi være ude i 2 timer og så render hun lige ind og pisser.. Normalt er hun renlig og piber ved døren når det nu er.. Tænkte det samme om det kunne være det for, for det meste render hun bare rundt i haven og det jo ikke altid man lige glor på hende.. og et enkeltstående tilfælde er jo fint nok.. Mange ting er jo enkeltstående tilfælde hvor det kan forklares.. men 2 gange på samme dag, tyder jo desværre på noget andet :-/..

Men som sagt trækker jeg det til i morgen, hvis der ikke er noget trækker jeg det til mandag.. Heller ikk noget der, var det jo nok bare det.. Men hvis der er, er det jo bare et besøg.. Godt man har dyresygeforsikring på hvis det nu er helt galt smiley

• #9   13. apr 2012 Kim, giver dig helt ret:) jeg tænker at blærebetændelse vil også gøre at hun skal tisse oftere end hun plejer og måske vil have lidt ondt! Tror bestemt godt du kan vente til mandag:)

• #10   13. apr 2012 Der er faktisk ikke sket noget som helst spændende i dag.. smiley
    Hehe ja nogle gange er man uheldig.. vi har også 2 katte som aldrig nogensinde har fejlet noget, det eneste de kender til ordet dyrelæge er da den ene skulle kastreres smiley

• #11   13. apr 2012 -Lille-My- : Det gør hun ikke af hvad jeg har set af smiley Men nu lader tiden gå og se hvordan det går smiley Meget gør man, men weekend tillæg på en SU vil meget gerne undgåes haha smiley

• #12   13. apr 2012 Kim, forstår jeg godt, jeg er også typen der render til dyrlæge bare nogen af vires dyr kigger underligt:) men du er meget opmærksom på hende og uheld kan ske:) tror sagtens du kan vente lige og se tiden an:)

• #13   13. apr 2012 Kim du lyder som en ansvarsfuld ung mand og hunde ejer. Respekt :-)))
    Håber det går over med vapsens tisseri .

• #14   13. apr 2012 min hvalp har haft blærebetændelse 3 gange.... er der evt ikke et dyrehosp i nærheden der har en lørdags vagt i morgen foriddag, så kan du få stikset hendes urin uden det koster kassen.... jeg tog urin prøve ved at sætte en suppeske under når hun tissede.... gav ca 250 kr for urin test

• #15   13. apr 2012 Lille-my - Ja nu må vi se smiley
    Mamma di - Tak for det smiley

Hanne M - Hvordan foregår sådan en test? er det sådan en man for svar på med det samme eller skal man vente? 250 kr er jo ikke galt.. Hvad koster sådan en kur så? sådan ca smiley

• #16   13. apr 2012 altså har fået den lavet flere steder.. men det ene afleverede jeg prøven og så kan de teste den på kort tid, måske går der et par tier og så ringer de, måske kan de hurtigt se om der er bakterier i urin.... andre steder ville de sende den til laboratorie og der var det dyrere... du kan jo bare bede om en kvik test i anledning af weekenden.... har den det er det en penicillin kur, de er normalt ikke voldsomt dyre.....

Kommentér på:
Ormekur - Tisser i søvne

Annonce