{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Fjols til dyrlæge!! {{forumTopicSubject}}

For godt 4-5 uger siden var Soja i løbetid. Hun fik p-piller allerede på første blødningsdag, og dyrlæge gav mig "opskrift" på hvor mange piller og hvor længe hun skulle ha dem. Godt 3 dage efter jeg havde købt pillerne, ringede jeg til dyrlægen og spurgte om det kunne være rigtigt at tæven lod sig parre og om der skete noget ved det- trods p-pillerne. Nej nej, sagde dyrlægen, tæven får ikke ægløsning, så der sker ikke noget.
Vi forsøgte selvfølgelig alligevel, at undgå at Hector hang på nakken af vores Soja. Men det var ikke lige let. Nu ligner hun en der kan føde i morgen. Patterne er spændte og bugen er stor=STOR.

Så HVIS hun er gravid er der ingenting der passer efter noget. Hun bør kun være 5 uger henne og i 5. uge burde hun jo ikke være så mega som nu.

Har ringet til en anden dyrlæge idag og fået tid til skanning nu på fredag. Så kan vi få fastlagt hvad der foregår indeni hende.

Soja havde et fint kuld hvalpe sidte år i okt. Men hun var medtaget længe efter. Hun skulle slet ikke ha det døj allerede nu igen. Har dårlig samvittighed. Det er synd for hende...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjols til dyrlæge!!
Kommentér på:
Fjols til dyrlæge!!

Annonce