{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Øremider / betændelse
  • John
    John Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 184 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 5.447
    #1   2. jan vedr pris så spørg dyrlægen

• #2   2. jan Der er jo forskellige priser hos de forskellige dyrlæger.
    Men uanset pris, så skal hunden da til dyrlæge, det er da synd at den skal blive ved med at gå sådan.
    Hvis det er en ørebetændelse, så gør det ondt, og ubehandlet kan det gøre hunden døv.

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    okt 2021

Følger: 10 Emner: 3 Svar: 7
    #3   2. jan Ja selvfølgelig skal hun til dyrlæge.
    Ville bare gerne høre nogen om ca pris??

• Jinx
    Jinx Tilmeldt:
    feb 2020

Hunde: 1 Svar: 131
    #4   2. jan Vi gav omkring 1000 kr. for konsultation og øredråber/medicin med vores gamle hund, og hvis det var oprensning af begge ører i fuld narkose gav vi ca.1800 alt inkl.

• Allan  H
    Allan H Tilmeldt:
    okt 2021

Følger: 10 Emner: 3 Svar: 7
    #5   2. jan Super tak

• #6   2. jan Jo hurtigere, du kommer afsted, jo bedre for hunden - OG din bankkonto smiley
    Jeg har været hurtig på aftrækkeren de par gange, jeg har oplevet irritation fra et øre hos hundene. Dette har, iflg. dyrlægen, sparet mig for en del, da ørerne kunne behandles med dråber - ikke skulle renses i dybden under narkose.

PS. Det jeg så, var rysten på hovedet, og at hunden efter rysteriet gik lidt skævt med hovedet. Der var intet for mig at se i selve øret.

• #7   2. jan Tucker havde en tur med ørerne i sommer. Tror det var omkring 200kr. for øredråber + skrab. Så selvfølgelig en konsultation oven i og så et tjek 14 dages tid senere.

Kommentér på:
Øremider / betændelse

x