prutter meget .. prutter meget ..
vores hunde prutter rigtig meget og det er sådan nogle som får folk til at flygte ud af rummet .. *s*
nogle som ved om man kan gøre noget ved det .. har godt nok hørt at det er normalt at små hunde har meget luft i maven men Shira er lige så god som Jack til at lave en hygge-spreder ..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Det kan nogen gange hjælpe at skifte foder.
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 173
de får gerne godbider på gåturene og har et ben eller 2 at bide i herhjemme ..
jan 2007
Nogen hunderacer prutter ganske enkelt meget, og er det tilfældet med jeres er der nok ikke så meget at gøre (bortset fra at skynde sig ud *G*)
jan 2007
Noget med formen på det eller sådan noget
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
Vi har skiftet foder 3 gange, men intet hjalp og nu er vi gået tilbage til Fromm, for det er det han har bedst af.
Han får frolicer, men er ikke særlig madglad, og vil hellere lege med hans bold, så det er bestemt ikke fordi han får mange godbidder. Der kan sagtens gå en hel uge, uden godbidder, da han ikke værdsætter dem så højt.
Men han fiser også og det er så slemt, så min veninde var ved at kaste op og hun er også en hestepige, så det er ikke fordi hun er en lille sart prinsese.
HEIDI: Jeg kunne meget godt tænke mig at prøve de fish4dogs, hvor har du købt dem og giver de også en pæn og blank pels?
prutter meget ..