Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prutter meget
  • #1   15. feb 2009 Og den har self. fået ormekur?

• #2   15. feb 2009 Hvad foder du med?

• #3   15. feb 2009 Loke kan dælmende også lugte fælt,,, men der er sådan nogle snigere der siger sfiiiiffffffftttt...

• #4   15. feb 2009 Nogen hvalpe og unghunde gør det mere end andre... Jeg bruger også RC...Og Pocha hun kan gasse, så det vil noget....Håber hun vokser fra det.....

• #5   15. feb 2009 det gjorde Fimze også, deraf hans navn, men efter vi skiftede fra RC til små racer til kastratfoder til samme, er han faktisk holdt op, og hans afføring er også blevet mindre i omfang, før kunne han lægge 4-5 gange om dagen, nu er det kun 1 til 2 gange.

• #6   15. feb 2009 Malene...RC....Har simpelthen så meget forskelligt foder.... Jeg kender ikke nogen anbden producent som bare tilnærmelsesvis har lige så mange....Der er foder til alt og alle.....

• #7   15. feb 2009 Marlene: jeg vil gætte på at det foder Karin J bruger, er specielt til kastreret hunde.. Det ved jeg at Royal Canin laver

• #8   15. feb 2009 Hvis jeg pruttede meget og det lugtede forfærdeligt, ville det være fordi jeg havde spist noget som min mave var svært utilfreds med.... ligesom mine omgivelser *S*. Og selvom hunden har et anderledes fordøjelsessystem end vores, så er det stadig det samme som gør sig gældene.

RC er et godt foder, men det betyder ikke at det er det rette for din hund. Du kan evt. prøve et Lam og Ris foder som Bento Kronen eller lign. Det er kendetegnet ved at det er godt for sensitive maver. Det bruges også til hunde med foder allergi.

Du kan tjekke om din hund får det rigtige foder med flg. tommelfingerregler:
    - Den skal have en fast afføring
    - Den skal som regel ikke have afføring mere end 2 gange om dagen
    - Pelsen skal væer glans i pelsen
    - Øjnene skal skinne og ikke være matte.

Dermæst kommer det som hunden 'lige får med på vejen', eller som de får blandet i foderet. Ting som løg, vindruekerner, rå kartofler og chokolade er mere eller mindre det rene gift for hunden.

• #9   15. feb 2009 Den tredie regel blive vist noget være vrøvl *S*
    Det skulle have været;

- Der skal være glans i pelsen

• #10   15. feb 2009 det jeg bruger hedder: Size Health Nutrition, fra RC

• #11   15. feb 2009 Jeg bruger selv med mellemrum Foderet til Gigant unghunde fra RC....Det skal der tygges på nemlig fordi det er så stort, og det er så også super som godbid...

• #12   15. feb 2009 Min hund skider 2 gang om dagen, og det er ikke mere end hvad der kan ligge i en hånd,
    den er hverken oppustet eller andet , selv om den lige har spist,

Nu bruger jeg Arinon præmium foder, som er et rigtigt godt kvalitet forder - i sær til hunde der er meget aktive.

Holder mig væk fra supermarkeds produkter, har være hele mølen igennem, og man bliver kloger, når dyrlæger regningerne skal betales..

Så derfor finder jeg det rigtige foder.. ved undersøger markede - og især militær og politi - deres hunden fungere fint, og de har sjælden maveproblemmer.. da de også bruger et kvalitetsfoder.

Men selføllig koster det kassen..

• #13   15. feb 2009 Ja mange med sch. bruger Arion.....

• #14   16. feb 2009 Vi har haft problemet , og tro mig det var virklig slemt. Efter et af dyrlægens råd prøvede vi at komme 1 dl A38 ovenpå Holgers tørkost. Det gjorde 2 ting : Han spiste langsommere og får surmælksprodukt (godt for tarmflora). Holger var hurtig-spiser. Nu prutter han ikke mere end normalt - så det var vores løsning

Kommentér på:
Prutter meget

Annonce