Hundeprutter,hundemad og væselmøde Hundeprutter,hundemad og væselmøde
Nå samler lige et par ting her....
1.- Laura har fået Benta Crone hvalpemed med fra 'opdrætteren' og jeg har selv købt hvalpefoder fra Royal Canin..
Tænkte at idag ville jeg begynde at skifte over... Hun har nemlig været over 1½ døgn om at spise sin dagsration så har været bekymret for at hun skulle blive tynd... Gav hende så en 1/4 håndfuld i hendes Benta Cronemad og *puff* , al maden var væk
Nok meget godt at jeg skifter over, for hun elsker da godtnok RC..
Nogen der fodrer med Benta Crone ?! Hvad er det egentlig for en kvalitet.. Ved godt at kval kan være god selvom at hunden ikke kan li' den
2. NØØØØJ Laura har luft i maven og hendes prutter hørmer fuldstændigt vildt... Hvordan kan sådan et lille dyr stinke SÅ meget !?
Må være De tørrede komaver :-S
3. Da vi gik tur idag kom der pludselig et lille dyr fra væselfamilien løbende ud foran os... Det løb næsten ind i Laura.. Hun fattede det ikke rigtigt.... Har aldrig set sådan et dyr i vores område...
Det lignede en Ilder som dem man køber i dyreforretninger, men var hel nøddebrun ( og nej det var ikke et egern ) Måske med lidt hvidt på brystet, men er ikke sikker på det..
Samme størrelse og form som Ilder....
Var det en Fritte ( er hvis Ilderens vilde udgave ?!) Eller hvad var det ?!
Synes at det var spændende at møde sådan en, selvom at det kun var for et par sekunder....

jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Der er ikke særligt mange billeder at sammenligne med, men de få der er ligner nu meget godt
Er den så også på størrelse med en Ilder !?
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.824
Der var mops i laura ikk?...ved det ikke men kan være de har samme tarmsystem som en frans, fordi de er så små og kompakte:-)...get used to it:-D
jun 2007
Milde himmel da
jun 2007
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.824
Hundeprutter,hundemad og væselmøde