{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Black Friday - til hund og ejer :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke har hverken tid eller overskud til at gennem-trawle samtlige nyhedsbreve og hunde-websites, og måske nogle af jer andre har det lige sådan?

Så denne tråd er til at dele de gode ting, man støder på undervejs smiley

Jeg kan byde ind med, at Engelsons har de forede outdoorbukser til kun 299,- kr, i MANGE farver smiley
https://www.engelsons.dk/article/dame-outdoor-bukser-helags-foret-6171?attr1_id=52

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Black Friday - til hund og ejer :-)
  • C.      B
    C. B Tilmeldt:
    aug 2024

Følgere: 19 Emner: 1 Svar: 168
    #1   28. nov Jeg har købt mig en Playstation 5 smiley haha..
    ved ikke 100% hvad jeg dog skal med den... men nu har jeg den...

• #2   28. nov Jeg har været på Engelsons og købt ny vinterjakke, de forede Helagsbukser (kun petrol og lilla er på tilbud) og et par uldstrømper. Så er jeg klar til vinteren.

• #3   28. nov Jeg har købt en julegave. Det er vel sådan cirka det.

• #4   28. nov jeg snoldede lidt på black live igår hos luksushund. Ellers ønsker jeg mig at give migselv noget som pt er udsolgt.

Playstation er osse på min ønskeseddel... men når vi har sorteret kasserne fra et dødsbo, så skulle der være et par stykker af dem at vælge imellem.

• #5   28. nov Har købt en ny thermokedeldragt og et par støvler på Engelssons idag. Men de var nu ikke på black friday tilbud smiley

• MC
    MC Online Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 258
    #6   28. nov Jeg har købt hundefoder til 25% og så lidt julegaver smiley

• #7   28. nov Uh jeg har brugt alt for mange penge, dog startede jeg også allerede i starten af måneden, fordi flere steder har kørt "black month" i stedet, så tingene ikke blev billigere end de tilbud, hvilket var rart, for jeg manglede dem smiley
    Jeg har købt foder (Dolina noteci mini ), fyldt godbids skuffen igen, Købt nye Hurtta Parka dækkener til begge hunde der var nogle virkelig gode tilbud på dem, Skibukser fra Whistler, vinterstøvler fra skechers og nok det allerbedste tilbud en ny topmadras fra Wellpur hos Jysk sat ned med 70% smiley
    Og julegaver.

Jeg mangler stadig nogle gaver, så det kan være jeg handler mere i løbet af aftenen og weekenden, hvis jeg falder over gode tilbud.

Kommentér på:
Black Friday - til hund og ejer :-)

Annonce