{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Eden og Belcando Mastercraft
  • #1   25. nov Jeg brugte Eden til min gamle Bella, som var ekstremt kræsen. Hun elskede alle deres varianter smiley Hun var kun på den type foder, og vekslede mellem Eden, Orijen og Acana.

Belcando fik hun aldrig prøvet.

Men nu du alligevel er i den prisklasse og kvalitet, så tjek Olivers nye varianter smiley

• #2   25. nov Min dame kan nemlig også have en tendens til at være kræsen. Og det er som om hvis pillerne er for store eller hårde og skal tygges for meget, så gider hun ikke. Selvom hun glædeligt tygger i alt muligt andet hårdt smiley Så det at det er semi moist, det frister.
    Hun får Acana og Orijen nu.
    Jeg vil lige tage et kig på Olivers - jeg kender kun til deres gamle smiley

• #3   25. nov Olivers nye linje er med meget hårde, små piller. Måske skal du skaffe et par prøveposer inden du køber det - i fald damen ikke gider bruge krudt på at knase dem smiley

• #4   26. nov Måske jeg bare skal satse på Eden så, når du også har gode erfaringer med det smiley

• #5   26. nov Jeg bruger Eden som godbidder på tur til Tucker. Har brugt det i flere år og han er glad for det - selvom han tidligere har været ret kræsen.
    Han fungerede dog ikke på det som fuldfoder. Her bruger vi Grandorf fresh som minder om - men som ikke er semimoist

• #6   26. nov Erika, hvordan fungerede han ikke på det som fuldfoder? smiley

• #7   26. nov MC - Han fik alt for blød mave af det.

• #8   26. nov Erika, tak for svar smiley Jeg tror jeg prøver det til hende, så må jeg se om hun fungerer på det

Kommentér på:
Erfaringer med Eden og Belcando Mastercraft

Annonce