{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Kingsmoor?
  • #1   19. nov Vores Rollo fik ikke andet end Kingsmoor, fordi han var allergisk overfor det meste foder. Men de har lavet indholdet om siden. smiley

• #2   19. nov Ingredienslisten er ikke ligefrem imponerende. Det ligner lidt sådan ca. det samme som alt muligt andet konventionelt hundefoder. Nej, der er ikke korn i, hvis man ikke bryder sig om det. Tilgengæld er det så proppet med ærteprotein, ærter, bønneprotein, kartoffelstivelse o.l. Alt det animalske protein kommer i form af 'mel'. Elastik i metermål og kan indeholde alt muligt affaldsprodukt lidt afhængigt af hvad der nu lige har været tilgængeligt for pågældende art. Og det med urterne er en lille smule til grin: der er 0,125% i!!! Når man sammenholder med hvor meget der ofte skal til før man fået nok af en urt til at have fået nok af de virksomme stoffer til at det kan have en effekt. OG at de 0,125% er så 14 forskellige urter (i 9,5 kg er der så ialt MAX 11,8 gram urter). Det bliver sådan ca ingenting af hver urt smiley Det er heller ikke engang et specielt billigt foder. Men altså trives ens hund på det så skal man da bruge det og det kan heller ikke skade at prøve det. Jeg ville dog med tanke på den udstedte advarsel fra FDA omkring ærter og risiko for DCM måske nok være lidt forsigtig med at bruge det til hunde fra racer, der har en arvelig disponering for DCM. Ærter er altså en virkelig stor del af det foder. Der er ikke bare en lille smule. Der er mindst 20 % ærter i uanset hvilken variant man vælger. Hestevarianten skulle smage sødmefuldt. Og ja, det er korrekt at hestekød for os mennesker kan virke sødligt. Hunde kan ikke smage smagen 'sød' smiley Som det muligvis fremgår står jeg lidt af på deres markedsføring smiley

• #3   19. nov Tak Mette smiley
    Jeg tror bare, jeg holder mig til det, jeg kender smiley

• #4   19. nov har du kigget på Wilderness/RealNature .. der er variante(r) med hest

• #5   19. nov Nej Hanne, det var kun fordi jeg lige faldt over den fra Kingsmoor.
    Ingen af mine hunde har allergi, og de trives fint på de fodervarianter, de plejer at få tilbudt.
    Jeg har faktisk nogle forskellige mindre poser Wolfblut hjemme. Jeg køber altid mindre poser hjem, så de har noget varieret at søge efter til deres morgenmad smiley

• #6   19. nov Karina - prøv at tjek Belcando smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Kingsmoor?

Annonce