{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Udfordringer - Fair eller? {{forumTopicSubject}}

Har kigget en del rundt herinde.
Og syntes det er dybt plat at folk der har gang i udfordringer skriver til deres venner "Hjælp er ved at tabe en udfordring stem lige på min så hjælper jeg os dig"

Helt ærligt, hvor sjovt er det så egentlig og ha en udfordring kørende? Det ikke kun herinde men os ved hestene det forgår sådan.

Er jeg den eneste der sys det er dybt godnat eller ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordringer - Fair eller?
  • #1   30. aug 2007 det er unfair...

• #2   30. aug 2007 Nej nej...Holder også pause pt...Det er vildt med alle de hjælpetråde i grupperne !

• #3   30. aug 2007 Ja,men har du lagt mærke til hvor mange der gør det?

Ligesom folk der bytter stemmer ekstra høj for ekstra høj.

Sys det er så latterligt.

• #4   30. aug 2007 Ja, men så er det ligesom det sjove går af det.
    Det sku sjovere og vinde på ærligvis.
    Fordi folk netop sys ens hund er den sødeste.

• #5   30. aug 2007 Tja jeg kan for eksempel godt undre mig over at mine 2 hunde har 4 udfordringer kørende hver og de er ved at tabe alle sammen... Det virker liiiidt underligt på mig, ikke at det ikke er nogle dejlige og søde hunde de er oppe imod meeen.... smiley

• #7   30. aug 2007 Det er SÅ meget SNYD !! og når jeg ser de tråde går jeg ofte ind, og stemmer modsat, så kan man kalde mig barnlig (trods min høje alder) eller hvad man vil, men som du netop skriver, så er det jo for fanden bare for sjov og hvad er der ved, at vinde, hvis det reelt ikke forholder sig sådan, at man ville have vundet, uden hjælp fra folk fra vennelisten og tråde om hjælp......

Man kan jo bare lade være med, at deltage, hvis man ikke kan tåle, at tabe vil nogen mene og ja det kan man da og det kan da også være, at jeg ender med, at holde pause som Marianne, Albert og Louis, fordi jeg bliver FOR irriteret....

• #8   30. aug 2007 ¤Pernille K - elsker sine 2 bjæfere¤ ....Har du virkelig prøvet det ??..... Det er sgu da for meget... hmm.. folk altså....

Du må ta det som, at de godt er klar over, at de vil tabe til din lækre vapser ;o)

• #9   30. aug 2007 Synes også det er lidt underligt.. Men igen, jeg har ikke længe set nogen "tigge" om stemmer, så det må vel foregå privat?

• #10   30. aug 2007 Jeg syntes heller ikke det er fair..........jeg gider slet ikke deltage i udfordringerne.....har ikke gjort det, det sidste år........og stemmer heller aldrig i dem.........så kan folk ski tigge nok så meget :o)

• #11   30. aug 2007 Karina ...*g* samme er jeg begyndt på *lool* må være alderen ;o)

• #12   30. aug 2007 Jamen... Hey... Nogen der er frisk på en FAIR udfordring så? uden tiggeri :o)

Ej.. smiley

• #13   30. aug 2007 >>Lykkepigen<< Der er ofte tråde, hvor folk anmoder andre om, at stemme på deres hund i en udfordring, fordi de synes, at det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SYYYYYYYND, at deres hund er ved, at tabe.... hmmmm... mon hunden er ligeglad..... jeg tror det ;o)

• #14   30. aug 2007 Marianne.... *LOOOOOL* Yep det er vores høje alder, der trykker ;o)

• #15   30. aug 2007 Karina S
    . okay det er så løbet forbi min næse :o)
    Men alligevel, så går det sjove jo ligesom lidt af det..

• #16   30. aug 2007 >>Lykkepigen<<, ja det må man jo ligesom sige, at det gør, men det ser jo godt ud på "tavlen", at man har så og så mange vundne ud af så og så mange ;o)

• #18   30. aug 2007 Jeg stemmer også modsat, og jeg fortæller folk det. Det er der kommet meget sjov ud af, men i det mindste er jeg ærlig. smiley

• #19   30. aug 2007 Jeg syntes det er utroligt plat.. Der er lige en og nævner ingen navne, der skriver hun har været inde og stemme på Aiay i en af hendes ufordringer og om ikke jeg vil stemme tilbage.. Det viser sig så at det er samme hund vi begge var oppe imod.. Syntes det er dybt godnat og valgte også at stemme på den anden hund.. Ikke på grund af det hun skrev, men fordi den var sødere end hendes.. Jeg kan godt finde på at opfordre til en stemmerunde, men der er ingen tvang til det absolut er min hund der skal stemmes på..

• #20   30. aug 2007 Der er STOR forskel på, at opfordre til en stemmerunde og opfordre til, at der bliver stemt på ens hund i min verden ;o)

Med hensyn til bedømmelser, skriver jeg af samme årsag aldrig nogen kommentare, da jeg ikke vil "fedte" mig til en bedømmelse, kommer der en, er det fint, men det skal ikke være fordi jeg har været inde og give en....

• #21   30. aug 2007 Karina S: Jeg kan ikke se grund til hvorfor man ikke skulle lægge en kommentar.. Jeg syntes altid det er dejligt at høre fra andre hvad de syntes om min hund.. Men bare fordi de måske giver mig en ekstra høj og kommer med nok så rosende en kommentar, giver jeg bestemt ikke nødvendigvis det samme tilbage.. Bare fordi de syntes Aiya er super dejlig, behøver deres hund jo ikke være det samme efter min mening :o)

• #22   30. aug 2007 Gitte f ...Så rigtigt. Tidligere var de hyggelige, og man stemte som man selv ville...Jeg har så tit forsvaret de kommentar om unfair konkurrence, men dette kan jeg ikke længere...Så vi holder fri ;o)

• #23   30. aug 2007 Yousaf: Vil så lige hilse og sige at billederne (især frontbilledet) betyder rigtig meget.. Det er sådan set altid den hund med det flotteste og mest klare billede der vinder.. Og mange har jo billeder taget af profesionelle fotografer..

Alle: Jeg er så absolut heller ikke tilhænger af stemmerunde.. For ja, man siger at man skal stemme med hjertet, men hvor mange gør egentlig det? Mange føler sig jo lidt tvunget til at stemme på de hundene af de personer som deltager, for de kan jo hurtigt gå ind og se om folk i stemmerunden har stemt på deres hund eller den modsatte.. Derfor er jeg aldrig med i stemmerunder og prøver at undgå at have udfordringer kørende med dem der deltager i dem..

• #24   30. aug 2007 kan godt lide stemmerunder, men jo tror at der nogen der tigger ved det... det kan jeg ikke gøre noget ved.. syntes det er sjovt at kigge rundt på de forskællige hunde der kommer frem, men stemmer altid med hjertet..

tabte selv en del for noget tid siden, spurgte i en tråd hvad jeg kunne gøre.. fik det forslag at lave nye billeder, det gjorde jeg så, og det hjalp...

er ligeglad om jeg taber elle vinder, men håber at fok stemmer på min hund, fordi de syntes hun er sød, ikke fordi det er af pligt...

tilmed, så vil jeg helst udf andre blandinger, da det kan være svært at hamle op, med en race hund, og ja blandinger er jo unikke..

• #25   30. aug 2007 Jeg vil nu sige, jeg stemmer med hjertet.........deltager nu ikke i stemmerunderne og modtager heller ikke udfordringer..........men tar da en tur i ny og næ i Udfordringsbjælken foroven...........:O) og det tager ca 2½ time...........kan jeg hilse og sige, med diverse kig på dejlige hunde.....

• #26   31. aug 2007 enig enig ..har helt droppet at deltage i udf

Kommentér på:
Udfordringer - Fair eller?

Annonce