{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.657 visninger | Oprettet:

Ckokeret! Hund i hundekrog foran butik {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har købt mig en lille hvalp. Jeg havde svoret på, at hun ikke skulle stå udenfor en butik i hundekrog, da hun er det nogle vil kalde en modehund. Nå, men igår satte jeg hende alligevel udenfor i hundekrogen, da jeg skulle ind i blomsterafdelingen, hvor jeg hele tiden kunne holde opsyn med hende. Så kommer der sgu en dame og tager hende op, lader hende kravle på hendes nakke osv. Det gør man bare IKKE med fremmede hunde, og da slet ikke når ejeren ikke er til stede. Jeg var ved at eksplodere, og jeg fortryder virkelig jeg ikke gik ud og fortalte hende min mening. Det kan godt være min hund er lille og nuttet, men det kan man bare ikke tillade sig, stor som lille hund. Det var bestemt første, sidste og eneste gang Misja har stået udenfor en butik! Grr hvor er jeg bare stadig gal...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ckokeret! Hund i hundekrog foran butik
  • #1   31. aug 2007 Forstår dig godt!

  • #2   31. aug 2007 Fandme ærgeligt du ikke gav hende en ordentligt svada. Jeg kan blive stiktosset over den opførsel. Selvom det er en lille hund, går man sgu ik bare hen til den.

  • #3   31. aug 2007 Ikke i orden, men så lad være med at sæt en hund i en offentlig hundekrog. smiley

    Jeg ville aldrig gøre det og har aldrig gjort det.

    -Det er iøvrigt en rigtig sød lille hund du har. Damen har ikke kunne modstå at "låne" den smiley


  • #5   31. aug 2007 håber du skældte hende nu, for hvad skulle så tæt på din hund for- et er hvis man går hen til en fremmed hund,men man siger da kun lige hej til den og kender man hunden og des ejer kan man godt hilse mere på den- men da ikke det der du beskriver - hva vill hun gøre hvis den bed hende ...

  • #6   31. aug 2007 Ja jeg var også gået ud og havde spurgt hende, hvad hun lavede..



  • #7   31. aug 2007 Puha, jeg ville være fløjet ud og spurgt hvad hun havde gang i.. Jeg er simpelthen ved at brække mig over hvad folk tror de må gøre med andre folks hunde..
    Kiara blev også løftet op af alle mulige inde i byen, ugen at de spurgte, og det resulterede altid i at hun hoppede ud af deres arme, og fald ned på jorden (heldigvis sad idioterne på knæ), men kæft hvor blev jeg gal inden i.. :S


  • #8   31. aug 2007 Normalt snakker jeg ikke med hunde der står i en hundekrog, men for et par mdr. siden så jeg en lille hvalp (nok 9 uger gammel) stå i en hundekrog foran en butik. Den rystede som espeløv så jeg satte mig på hug og snakkede til den og kælede lidt for den, men efter disse rystende historier jeg har læst, om hunde der er forsvundet foran en butik, så har jeg ikke gjort det siden.
    Jeg fik bare så ondt af den bette hvalp.....

    Jeg tror (uden at tage hende i forsvar) at hun havde lidt ondt af din hund ??



  • #9   31. aug 2007 nu tager jeg aldrig min hund med ud og handle, hun dur ikke til at sidde udenfor, hun gør for meget... min gamle hund fandt jeg også ud af at jeg ikke kunne have med, han bed snoren over, og gik ind i butikken... sådan en møg hund.. griner...
    men snakker heller ikke med hunde der sidder der, da jeg jo prøver at lære min søn at man ikke snakker med hunde man ikke kender... så er det jo ikke nemt at forstå hvis mor gør det...


  • #10   31. aug 2007 Jeg var nok gået amok hvis det var min hund.
    Der var engang et par der gjorde det ved tyson da han ikke var mere end 3 måneder, jeg for direkte ud og råbte af dem! Man skal fandme ikke bare gå hen til en hund bare fordi man synes den er sød.
    Hvad nu hvis han havde gjort dem noget?
    IKKE AT HAN NOGENSINDE KUNNE FINDE PÅ DET!
    Men det ved de jo ikke om han kunne.


  • #12   31. aug 2007 Jeg bor i en lille bitte flække og her har jeg Thea med til købmanden. Jeg er tryg ved at binde hende udenfor butikken, for alle kender alle og alle ved at den der magre tingest er min hund ;o)
    Fok er så nysgerrige at der helt sikkert ville være en der så hvis der skete noget, og de ville også vide hvem der var, så jeg føler mig tryg.

    Da jeg boede i Søborg bandt jeg hende foran butikkerne nogle få gange, men jeg var ude for at jeg en dag kommer ud af butikken og så står der en dame ved hende. Damen siger at der var en mand der havde sparket Thea fordi hun havde vist tænder og knurret.
    Det er det sidste Thea ville gøre og jeg blev så forskrækket at jeg bare trak afsted med hund og varer og først fik takket damen, da jeg mødte hende nogle dage senere.


  • #13   31. aug 2007 Stine
    selom du bor i en lille flække kan din hund godt blive stjålet


  • #14   31. aug 2007 Der er mange som liiiiiger glemmer og spørge om de må tage kontakt til hunden inden de gør det....men at tage kontakt til en ukendt hund som står foran en butik, og endda tage den op - så skal man vist være total hundetosset - det gør man altså ikke.

    Inden det blev en 'sport' at snuppe hunde foran butikker, havde jeg min meget store hanhund med på et kort indkøb i den lokale forretning. Da jeg kom ud af butikken stod der to mindre børn (3 og 5 år) og klappede ham - og han nød det til fulde - moderen til disse børn stod et godt stykke væk og havde ryggen til hendes børn, men vidste åbenbart godt hvad hendes børn havde gang i........ men hvad ville der ikke have sket hvis han ikke var venlig og pludselig havde bidt dem - han kendte jo ikke disse børn....... - så var det sikkert mig som fik balladen, og ham som skulle betale prisen for andres manglende logik.

    Utroligt at man som voksen ikke tænker sig bedre om - og lær børnene at de IKKE må kontakte en fremmed hund - og specielt ikke hvis den står bundet.




  • #15   31. aug 2007 maj-Britt L:
    Det ved jeg, men ved den lokale brugs er der øjne overalt. Deres port til lageret er altid åben og der går folk rundt hele tiden. Alle kender Thea for mange har aldrig set en whippet før, så jeg er somsagt ikke nervøs.
    Men jeg ville aldrig binde hende udenfor en butik i f.eks nakskov.


  • #16   31. aug 2007 Det burde du måske være, læste du om Elvis der blev stjålet forleden dag. Hunde tyve er altså meget hurtige.
    For et par dage siden, blev der hugget en lille amstaff på 20 uger mens den blev lufet i en park, og det var meget sent om aftenen, hvor man dog regner med at kunne være i fred med sin hund


  • #17   31. aug 2007 Kan godt være at jeg er naiv og godtroende, men jeg bor i en by hvor kun beboerne kommer og kun de meget lokale handler og jeg tror på en verden hvor jeg kan være tryg ved at handle med min hund.

    Som jeg har skrevet før, ville jeg aldrig gøre det i en større by hvor jeg ikke kender alle dem der kommer i butikken, men det gør jeg her.
    Her snakker man mere med brugsmanden end man handler og hvis jeg ikke kan have Thea med her, så er det hele for trist for mig.


  • #18   31. aug 2007 Kan godt være at jeg er naiv og godtroende, men jeg bor i en by hvor kun beboerne kommer og kun de meget lokale handler og jeg tror på en verden hvor jeg kan være tryg ved at handle med min hund.

    Som jeg har skrevet før, ville jeg aldrig gøre det i en større by hvor jeg ikke kender alle dem der kommer i butikken, men det gør jeg her.
    Her snakker man mere med brugsmanden end man handler og hvis jeg ikke kan have Thea med her, så er det hele for trist for mig.


Kommentér på:
Ckokeret! Hund i hundekrog foran butik

Annonce