{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Sabrina L
Sabrina L
Tilmeldt:
13. feb 2022
Emner: 1

Parring {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har en tæve som er blevet parret D.9-2-22 hun blødte helt helt lys/gult de hang sammen i 45 min, men nu her 3 dage efter er det brunt udflåd/blod, er det noget jeg skal være bange for her ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parring
  • #2   13. feb 2022 Min tæve blev parret 23/11 sidste år. 3 dage efter parring begyndte hun at bløde meget voldsomt mørkerødt. Så stoppede det igen efter et par dage, men en uge senere blødte hun igen meget voldsomt mørkerødt. Og det var virkelig meget hun blødte.
    Scanning, blodprøver osv kunne ingenting galt finde. Og hun blødte ikke mere efterfølgende.
    Vi har 4 friske og frække hvalpe herhjemme nu.

    Og hvad vil jeg så sige med det?
    Klart: få tæven tjekket hos dyrlægen, så du er sikret for at hun ikke har en skade eller livmoderbetændelse. Altid sikre dig at din tæve har det godt.
    Hos mig fandt vi ingen forklaring på blødning, og trods en kompliceret fødsel der endte med kejsersnit pga en død hvalp, endte det godt.


  • #3   13. feb 2022 Det er fuldstændig normalt at blødning vender tilbage i sidste del af løbetiden, præcis ligesom når tæven ikke er parret.

  • #4   14. feb 2022 Intet unormalt i dét. De kan også godt bløde lidt når æggene sætter sig fast omkring dag 17-20 efter ægløsning.

Kommentér på:
Parring

Annonce