1.196 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Lad os mindes... Lad os mindes...

... vores elskede, men også savnede kæledyr smiley

Dette var det sidste billede jeg fik taget af min hund og jeg. Hans navn var Woody og han blev 12 år. Han blev aflivet pga. kræft i kæben.

Savner ham helt utroligt meget, men er glad for alle de år jeg fik med ham smiley

Hvem savner I?

smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lad os mindes...
  • #1   26. feb 2022 Jeg savner Rosa, som jeg mistede alt for pludseligt og alt alt for tidligt for 5 måneder siden. Jeg tror aldrig jeg kommer mig helt over tabet af hende.
    Jeg lære at leve med savnet stille og roligt. Men Rosa var noget særligt og hun var en del af mig på en måde som jeg aldrig har oplevet før og nok aldrig kommer til at opleve igen.
    Hun var virkelig som et stykke af den samme sjæl. Mit hjerte bliver aldrig helt igen. Der vil altid mangle det stykke hun tog med sig. smiley
    Min lille musse smiley

Rosa blev 6 år gammel. Det smerter mig stadig at jeg ikke var hos hende da hun døde, men ingen havde set det komme. Heldigvis var hun ikke alene, hun led ikke og hun vidste at jeg elskede hende af hele mit hjerte

profilbillede
  • #2   27. feb 2022 smiley

• #3   27. feb 2022 Dette er det sidste (aftenen inden) jeg tog af min gamle dreng Bølle, som vi måtte sige farvel til d. 18. januar smiley Han er så savnet, min sjæleven!

profilbillede
  • #4   27. feb 2022 Vi savner vores sigøjnertøs Melanie. smiley

Melanie kom fra Portugal, med nogle seriøse adfærds problemer.
    I 4 år rummede vi hende, gav hende plads og masser af kærlighed - men det er desværre ikke altid nok.

profilbillede
  • #5   27. feb 2022 Min første hund Nelly smiley Døde for 11 år siden af livmoderbetændelse 9 1/2 år gammel smiley Savner hende stadig smiley

profilbillede
  • #6   27. feb 2022 Harry smiley som vi sagde farvel til for 12 dage siden. smiley

profilbillede
  • #7   27. feb 2022 Åh Kirsten det er jeg ked af at høre smiley

• #8   27. feb 2022 Julius smiley som vi sagde farvel til for 2 år siden smiley

profilbillede
  • #9   27. feb 2022 Tak Krøllet smiley De lever jo desværre ikke for evigt… Nu har vi kun Alfred og Walther tilbage.

• #10   27. feb 2022 Lulu, som vi sagde farvel til for lidt over et år siden. Det var den hårdeste beslutning nogensinde, men hun var træt og slidt, og det gik hastigt ned ad bakke, så det var helt sikkert også den rigtige beslutning - men vi savner hende stadigvæk smiley

profilbillede
  • #11   27. feb 2022 jaaa savner alle mine himmelhunde men de sidste er altid meget savnet, det er så mor og datter Blondie hunblev 15 år og tre måneder og datter Jessieka der blev 13 år og nogle måneder de er begge meget savnet....Kewin sørgede så meget så vi har fået en ny (gammel) pomser pige 11 år og sååå sød.

profilbillede
  • #14   27. feb 2022 Bella, som jeg mistede sidste år smiley

profilbillede
  • #16   27. feb 2022 Vores skønneste Bodil, der kun blev 7 måneder, og som vi mistede på meget frygtelig vis - hun blev ramt af en autoimmun sygdom og vi måtte sige farvel efter tre dages sygdom. Selvom det er 7 år siden, sidder det stadig i mig smiley

profilbillede
  • #18   28. feb 2022 Den seneste jeg har måttet sige farvel til var min dejlige Perle, som jeg sagde farvel til 31 maj 2021. Hun var min skønne træningsmakker gennem 9 år. Det var kræft i milten der blev blev årsagen til at vi måtte sige farvel smiley Hun var blevet pensioneret fra DcH programmet (hun var A-hund) pga spondylose i Dec 2020 og vi hyggede med rally og jeg havde tænkt at vi skulle prøve et par konkurrencer i det den sommer. Men det blev det så ikke til.
    Jeg har sagt farvel til Sisse, Molly, Qenya, Daffy, Carlson og Stormy gennem livet. Men det er fra før jeg fik smartphone og derfor har jeg ikke en masse billeder af dem lige ved hånden smiley
    Jeg tænker tilbage på hver og en af dem med glæde ret ofte smiley Den af dem jeg nok savner allermest er Stormy - han var min 'once-in-a-lifetime'-hund. Men det betyder ikke at jeg ikke knuselsker de to kegler jeg har nu smiley

profilbillede
  • #19   28. feb 2022 Magnus er fra 2002 og vores indgang til Sealyham-verdenen. Han var en ener! Fantastisk personlighed og en sand ven. De andre er også vidunderlige hunde, men der er kun én Magnus. Han blev 14,5 år.

profilbillede
  • #20   1. mar 2022 Min kæreste lille Luka som jeg mistede 11.02.2021. Jeg savner ham hver eneste dag og en stor bid af mig forsvandt med ham.
    Efter over 6 år med diabetes tog det kun knap 2 mdr med bugspytkirtelbetændelse at ende hans liv. Han blev 14 år og han var bare noget helt specielt

profilbillede
Kommentér på:
Lad os mindes...

Annonce