{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Sterilitaion=katastrofe?? Opdatering {{forumTopicSubject}}

Her er så en opdatering på dette link: (håber det er gjort rigtigt)

(link fjernet)

Jeg har ikke fået meget søvn i nat.. Det siger jo sig selv faktisk, men jeg har tænkt som en gal. Jeg har tænkt på at få Money hjem hurtigst muligt, men inden da vil jeg ha købt to transbure som de så skal være i, og så kommer de kun ud en af gangen i kort tid! Men, er det ikke synd??? De kan jo sagtens ligge lige så stille ved siden af hinanden ca 23.50 timer i døgnet, der er bare liii de der famøse 10 min. hvor de så gerne vil lege som de plejer.. smiley

Dyrlægen fra kbh har ringet!! Money klare sig bare så superfantastisk, og han ville ikke være bange for at sende hende hjem til mig, men som han så ganske rigtigt sagde:"Vi kan jo heller ikke sende en hund hjem til dig, som du vil gå og være bange for!" Det er jo rigtigt. Ikke at jeg er bange for Money, men er bange for hendes nye sår springer op, for gør dét det, er der kun én vej tilbage.. Kan I følge mig i, jeg ikke vil have hende hjem før det er helet meget???

Dyrlæge kbh har snakket med min egen dyrlæge og aftalt at min egen dyrlæge dækker opholdet og alt på kbh.. Det er da en lettelse, men.... Ingen af dem kan sige hvad der er gået galt! Nej, regnede da ikke med min egen dyrlæge ville indrømme at han havde dummet sig med alle 3, eller at det var hændelige uheld, men for pokker da, bare et eller andet... Er det min skyld det er sket, er det dyrlægens fejl? Hvad?!

Kan jeg forvente min egen dyrlæge ringer og snakker med mig og vel siger undskyld, eller skal jeg bare lade som ingen ting? Jeg kan mærke, at skal vi bruge dem igen, vil det kræve en snak med dyrlægen, for har ingen tillid til ham mere. smiley Han er/var ellers perfekt til os, for han snakker et sprog vi kan forstå, og så er vores hunde vilde med ham...

Det var lidt herfra.. Og godmorgen til Jer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilitaion=katastrofe?? Opdatering
  • #2   3. sep 2007 åha nej da og jeg har lige kørt min chikka over til dyrlægen hun skal steraliseres håber alt går som det skal. Hvis jeg var dig ville jeg skifte dyrlæge, det var jo ved alle tre dyr det gik galt så det må jo være ham der er noget galt med.

  • #3   3. sep 2007 En rigtig god morgen til dig. Hvor er det dejligt det går fremad :o))

    Jeg kan sagtens følge dig i, hun ikke skal hjem før alle føler sig klar. Hellere en dag for eget på KVL, end en dag for lidt.

    Når hun kommer hjem har hun brug for tryghedog ro. Ikke en mor hun kan mærke har det skidt med hele situationen. For hun kan mærke det.........

    Jeg kan ikke sige hvad du kan forvente af din dyrlæge. Men forventer du intet, kan du ikke blive skuffet. Dog vil jeg opfordrer dig til at kræve en samtale, om ikke andet så bare for at få lettet dit hjerte.

    Du kan meget bedre ud fra en øjne til øjne samtale beslutte, om du tør bruge dem igen, eller du skal på jagt efter en ny.

    Igen........Jeg er lykkelig på jeres vegne, og ønsker det aller bedste for jer i fremtiden.

    Knus og krammer herfra.


  • #4   3. sep 2007 Og du får lige en håndfuld mellemrum du kan bruge efter eget behov ;o))

  • #5   3. sep 2007 Dejligt at høre det går fremad *S*

    Var jeg din dyrlæge, så havde jeg alleredet været i røret hos dig og håber da de ringer til dig meget snart....

    Ved godt man helst vil have dyrene hjem, men tror jeg ville vente og lade hende blive en dag eller to mere på hospitalet *S*


  • #6   3. sep 2007 jeg ville godt nok finde mig en anden dyrlæge.
    man kan da ikk lave tre fejl og de to af dem er jo meget alvorlige. han kan da ik være særlig god...
    det kan da godt være at han taler så alle kan forstå det men hva hjælper det hvis han åbentbart laver alle de fejl...
    ja jeg synes når man betaler for tingene skal de altså også være i orden.
    men nu håbe jeg at det går godt med alle 3.... synes virkelig det er synd for dem og også for jer...


  • #7   3. sep 2007 ih det var dejlige nyheder Helene:-)

    Jeg ville gøre som du, og lade hende blive derinde til du er klar.. For som Janie siger, så skal hun have ro og tryghed fra dig, når hun kommer hjem..

    Mht din dyrlæge.. Så er jeg igen enig med Janie. Forvent ingenting, så kan du kun blive glædeligt overrasket..

    Men iiih det var sgu dejligt nyt:-)


  • #8   3. sep 2007 Og nå ja:-) Så ville jeg nok også finde en anden dyrlæge:-)

  • #9   3. sep 2007 Helene,

    gud hvor er det forfærdelig læsning med dine stakkels dyr, men dejligt at det går meget bedre med dem.
    jeg ville lade hende blive en dag mere, netop fordi jeg ville være SÅ bange for at der skete noget at hunden ville føle sig lidt trygget af det.

    er det muligt at få en pb med hvem din dyrllge er, og hvis du skal have anbefalet en ny en, så er vores simpelthen så gode, søde og bruger en masse tid på at forklare en tingene som man forstår det.
    vi er super glade for dem og det samme er vores hunde *s*


  • #10   3. sep 2007 Helene - hvor er det dejligt at læse, at Money klarer sig super godt, det er jeg virkelig glad for at høre :o)

    Jeg synes måske også du skal lade hende blive bare nogle dage endnu, når du er så nervøs for at få hende hjem - hvilket jeg godt kan forstå efter den oplevelse i har haft.

    Som andre siger, du skal ikke forvente for meget fra din egen dyrlæge, men jeg synes så at det ville være på sin plads, hvis han ringede til jer og fik snakket med jer efter alt dette her.
    Jeg ville give ham nogle dage, og har han ikke kontaktet jer, så ville jeg kontakte ham. Jeg tror ikke selv jeg ville kunne holde min mund, det må jeg ærligt indrømme - jeg skal have sådan nogle ting ud ellers eksploderer jeg lige pludselig.

    Jeg ved ikke om i ville kunne bruge jeres dyrlæge igen, jeg tror ikke jeg ville kunne. Er tilliden væk, så er det svært at få den tilbage igen.

    Men endnu engang, så er jeg bare så glad for at høre, at det går fremad med Money, det var en rigtig dejlig nyhed :o)


  • #11   3. sep 2007 Tak for Jeres svar.. Det går da lidt bedre herhjemme i dag, men her er så skide tomt... Selvom Stella fylder godt i min stue er hun stadig ikke to hunde som ligger i ske, eller Money som vil kysse og nusse.. Jeg er så taknemlig overfor kbh og ikke mindst den fantastiske Nils der tog sig så godt af Money og af mig igår og til morgen da han ringede..

    Daisie: Ja jeg ville da også mene han skulle "mande" sig op og ringe til mig for at snakke om det hele, men lige nu tror jeg ikke kan gør det! Tror han mener alt er godt igen nu hvor de nok skal dække udgifterne.

    Kiwie: Tak for det..

    Christina: Jeg er sikker på din hund nok skal klare det uden problemer! Det håber jeg ihvertfald!!!

    Janie: Hun bliver på Kbh dyrehospital til det er helet rigtig meget, det er jeg ikke i tvivl om.. Jeg vil meget gerne ha en samtale med min dyrlæge hvor han så må forklare mig hvad der gik galt, og så må vi finde ud af herhjemme om vi tør stole på dem igen... Og tak for dine søde ord..

    Hjortsholm: Burene var kun en tanke jeg havde for at få hende hurtigere hjem, men ja det vil nok stresse hende at ligge i sådan et når hun ikke er vant til det.. Og ja, der findes nok andre dyrlæger som taler vores sprog.. Gg Det var en sjov vending jeg fik brugt der, men det skulle forståes på den måde, at han forstår hvad vi siger og vi forstår hvad han siger, da han er godt til at forklare..


  • #12   3. sep 2007 René: Ja, jeg havde også ringet allerede efter jeg havde snakket med dyrlægen fra det andet hospital, og jeg troede egentligt også han ville ha ringet, men nej ikke endnu.. Jeg tror nærmere Money bliver der i en uges tid, for såret var jo 6½ dag gammelt da det gik op, og det havde set så fint ud indtil igår. Dyrlægen derinde sagde at der var et hul i hendes mave indvendigt og det havde været der i et par dage, men det havde så først lavet betændelse igår som kunne ses.. Vi har jo tjekket dem igennem hver dag efter kattens sår gik op om tirsdagen..

    Anja: Jeg synes også 3 fejl er mange.. Så ja, lige nu tror jeg vi vil lede efter en anden dyrlæge eller måske beholde dem i kbh...

    Jeanette: Ja det er dejlige nyheder.. smiley

    Annette: Jeg tror nu også Thomas tar fat i vores egen dyrlæge hvis vi ikke har hørt fra ham om et par dage. Han vil han svar og luft, og så vil han se vores dyrlæge i øjnene og se hvad han ser der, for afviser han os med det samme er det jo klart han ikke er en dyrlæge for os!

    Mamma: Jeg sender dig en pb..

    Noget andet er: Hvilken dyrlæge kan I anbefale?? Det skal vist bare være på sjælland, så er vi glade, men gerne tæt på Greve...


  • #13   3. sep 2007 Mamma: Jeg kan ikke sende dig pb'er??

  • #14   3. sep 2007 Helene....jeg bruger Karlslunde.

    De er så søde, har altid god tid, og forklarer hellere en gang for meget end en gang for lidt.

    Når jeg ikke altid lige har forstået tingene første gang, har de tegnet, hentet bøger, slæbt mig til deres pc'er og gjort alt de kunne for at sikre sig jeg vidste hvad jeg havde med at gøre.

    Da Kira havde livmoderbetændelse og blev opereret, havde de gemt hendes livmoder samt en rasks, så jeg selv kunne se forskellen. Sådanne ting gør mig glad og tryg.


  • #15   3. sep 2007 prøv nu *ss*


  • #16   3. sep 2007 Janie: Ja det er da service og god kundepleje!

    Mamma nu virker det..


  • #17   3. sep 2007 Bean: Nej det kan jeg ikke.. Men synes et eller andet sted det burde være ham der kontaktede os...??

  • #18   3. sep 2007 Puha - hvor forfærdeligt.
    Man går altid og ryster og er vildt bekymret når ens dyr skal skæres i - men man tænker jo de har styr på hvad de laver de dyrlæger. Jeg kan ikke forstå i ikke kan få at vide hvad det præcist var der gik galt. Vi er kun mennesker og ligesom der sker uheld når mennesker bliver opereret, så sker det jo også når det er vores kære dyr. Det var jo faktisk alle jeres dyr der havde en eller anden komplikation i forløbet.


  • #19   3. sep 2007 Så fandt vi en ny dyrlæge, eller faktisk er han ikke ny for mig.. For mange år siden havde jeg heste og havde denne fantastiske dyrlæge til min gamle hoppe, han kom hver gang jeg ringede også på uanmeldt besøg for han skulle lige se hende og tjekke hende.. Mamma herinde fra sendte mig et nummer og sørme om det ikke er ham! Ham ved jeg da jeg kan stole på og så bor han ikke så langt herfra igen, så det er dejligt!! -Men nu ser jeg lige om vores egen ringer og får beroliget os inden vi bare skifter.. Eller hvad vi nu finder ud af..

  • #20   3. sep 2007 Lars: Dyrlægen på kbh's som har opereret Money om igår, kan jo ikke svare på hvad der er gået galt, da det ikke er ham der har lavet det til at starte med, og vores dyrlæge har ikke ringet til os endnu.. Har vi ikke hørt fra ham inden onsdag ringer vi til ham for at få et møde!

  • #21   3. sep 2007 Det kan jeg godt forstå i gør. Men han burde jo ringe af sig selv


  • #22   3. sep 2007 I må have en kæmpe tålmodighed og det er nok meget godt *S*

    Jeg havde nok ringet og skældt og smældt , hvis de ikke ringede idag.

    Sådan en sag her kræver efter min mening at dyrlægen mere eller mindre smider hvad han har i hænderne og får "talt" ud om det som desværre er sket !


  • #23   3. sep 2007 Ja, jeg ville nu også mene at jeres dyrlæge burde have ringet til jer, allerede da han/hun havde lagt røret på efter at have snakket med KBH dyrehospital..

    Jeg ved ikke om det er noget han/hun har gjort forkert, men det er sagen uvedkommende.. Det mindste vedkommende kunne gøre, var at ringe og snakke med jer..


  • #24   3. sep 2007 Kære Helene - har ikke læst alle indlæg, så undskyld hvis gentagelser *S*
    Jeg er SÅ super duper glad på jeres vegne, at det ser så lyst ud...jubiii... ;O)
    Lad dem endeligt beholde Money til der er helt ro på. Jeg vågede i sin tid over Sakki i mange uger - dag og nat uden søvn. Når hun kommer hjem, har hun jo brug for dig nogenlunde udhvilet...det er et for stort ansvar for dig at få hende hjem tidligt.
    Jeg fik aldrig anden forklaring fra den dyrlæge (ikke vores egen...) end "hændeligt uheld" - aldrig en undskyldning for ubrugelig og skadelig krave. Min egen dyrlæge er målløs over den behandling vi har fået...:o(

    Ønsker jer fortsat rigtig god bedring - hun er i gode hænder og skal nok blive rask. Knuz


Kommentér på:
Sterilitaion=katastrofe?? Opdatering

Annonce