{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

verdens søteste er død {{forumTopicSubject}}

Hei,
Jeg er en tysk lege og teolog bosatt i norge. Jeg vil på denne måten gjøre oppmerksom på følgende sak: