{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Kanon dag = D {{forumTopicSubject}}

I DcH Varde havde jeg sammen med en anden arrangeret en sjov hundedag, vi var lidt over 10 hunde.

Vi startede kl. 10 med frikvarter, hvor hundene lige kunne lege lidt med hinanden, før vi rigtig skulle i gang.
Bagefter lavede vi en masse sjove tricks, pote, five vinke, twist, død, bakke osv. De er bare så sjovt at se folk lærer deres hund tricks : )

Så var hundene ved at være trætte, og os fører fandt madpakkerne frem.

Herefter blev de delt op i 3 hold, hvor de på skift kom ind og lærte hundemassage. De andre var ude og løbe små agilitybaner.

Så var de kagetid : ) mam mam

Vi sluttede det hele af med en meget nem, men lang agilitybane, hvor man bare kunne løbe stærk : )

Det har bare været en kanondag!! Folk har hyggede sig, hundene har huggede sig, og ikke mindst så har fører og hund haft det rigtig sjovt i dag!!

Min kæreste var afsted med Buddy, og da jeg ikke havde tid til at tage Kenzo med (da jeg skulle undervise/hjælpe de andre) fik jeg mig lillebror til at tage Kenzo : ) De var bare så gode sammen - og det bedste er at han har lært Kenzo at spille død og at bakke!!! Helt fantastisk = D

Hvad har i andre lavet i dag??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanon dag = D
Kommentér på:
Kanon dag = D

Annonce