Kanon dyrlæge Kanon dyrlæge
Lige et glædesudbrud fra mig. Jeg har lige skiftet dyrlæge i forbindelse med flytning. I onsdags registrerede jeg Emma hos Odense Dyrehospital, og da de opdagede, hun var ret nervøs for at være i klinikken, brugte de simpelthen så lang tid på at sidde og snakke, lege og godbid-fodre hende. Hun var dog stadig ret nervøs da vi gik, så de spurgte, om vi ikke ville komme forbi så ofte vi kunne, inden hun skulle have sit tjek, så de kunne gentage hyggen. Nu har vi været der både onsdag, torsdag og i dag, og nej, hvor der er fremskridt! Halen er ikke længere klistret til maven, hun trækker ikke for at komme ud, og hun går rundt og snuser og undersøger det hele!
Hvor er det bare helt vildt fedt, at de gider tage sig så god tid til at gøre det mindst muligt traumatisk for dyrene at komme sådan et sted!
Jeg håber inderligt alle jeres vapser har lige så fantastiske læger, for jeg kan virkelig se forskellen mellem min gamle og nye
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
apr 2009
Følger: 59 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 1.046
Nej, super at de giver sig tid til at "trøste" når alt andet er stress og jag
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 375
Ditte - jamen det er skam den i rosengårdscentret, hvis det er den du mener. Spøjst, hvis vi har oplevet noget forskelligt.
Altså, jeg har kun været der med Emma omkring kl 17, der er næsten ingen mennesker. Men jeg har også været der for at snuse rundt selv på andre tidspunkter, og når der er dyr derinde, bliver de behandlet lige så strålende. De er altid en del på arbejde dernede.
Kanon dyrlæge