{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

tak til alle for trøst og støtte idag {{forumTopicSubject}}

hej folkens....

ja godt træt, ked af det tænkte jeg at jeg lige ville sige et ubeskrivelig stort TAK, til alle (ingen nævnt, ingen glemt) jer der idag var så kanon søde og støttende for mig, på denne ulykkelige dag....

selve aflivningen gik rigtig "godt", det var fredeligt og værdigt,...jeg holdt hende i mine arme hele tiden, og langsomt blev hun træt, lige inden hun faldt i søvn rejste hun hovedet og gav mig et slik på næsen....og så forsvandt hun i rolig søvn, derefter fik hun så den sidste sprøjte der sendte hende helt afsted.... jeg gjorde hvad jeg kunne for at virke normal, hviskede til hende at hun var en dygtig hund, gav hende kys og nus....men da hun var væk fik tårene frit løb....vi sagde farvel og gik derfra.....

det kunne efter omstændighederne ikke være gået bedre, min dyrlæge er verdens bedste, og han gør som altid disse ting på aller mest profesionelle og betænksomme måde.....

men jeg vil gerne gentage min taknemmelighed for jeres store støtte idag...i fik mig til ikke at føle mig alene.... jeg har ikke ord for hvor meget i og jeres varme ord har betydet for mig idag..... tusinde tak allesammen....

Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tak til alle for trøst og støtte idag
Kommentér på:
tak til alle for trøst og støtte idag

Annonce