{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Tegninger og billeder i Markedet! {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe undret mig over det og tænkt over det, og nu må jeg så lige komme af med det.

Hvorfor er det at der bliver oprettet en annonce kun til fordel for 1 billede? Selv har jeg oprettet 3 annoncer i tidens løb. En med en tegning til Bolette og Nicki, en med en tegning til Besse og en hvor der er flere computerlavet billeder. I annoncen hvor der er computerlavet billeder, har jeg lagt alle de billeder ind som jeg er blevet bedt om at lave, ikke oprettet en annonce til hvert nyt billede.

Jeg synes det er lidt synd at alle disse annoncer bliver oprettet for kun et billede, da det jo gør at andre (måske vigtige) bliver rykket ned, så folk ikke ser dem.

Det er ikke for at træde nogle over tæerne eller noget, bare simpelthen en opfordring til at pladsen til 10 billeder i en annonce udnyttes *S*

Mange søndagshilsner fra Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegninger og billeder i Markedet!
  • #1   19. jun 2005 Nej Line har tænkt det samme.

Jeg synes det er i orden at abe efter, men på en måde lidt dumt også for der går konkurrence i det og ideer bliver snuppet så snart de kommer herind. Staff oprettede et indlæg med "Her vogter jeg"-skilte. Ikke ret lang tid efter havde Marlene oprettede en magen til med næsten samme form for skilt. Det synes jeg er lidt ærgeligt, for hvorfor ikke lige lade Staffs annonce have lov at blive set så hun kan få lov at lave noget? *S*

Min annonce som jeg hentyder til kan ses her: (link fjernet) Der er også skilte, men nogle jeg lavede lang tid før de der er oprettede i dag eller i går, så ingen kan kalde mig efteraber, håber jeg da :o)

• #2   19. jun 2005 Nej, det gør man ikke, men sådan set kan vi vel være ligeglade så længe stemningen ikke ødelægges *S*

Det jeg bare håber, er at der vil blive udnyttet den plads i annoncen som man har.

Kommentér på:
Tegninger og billeder i Markedet!

Annonce