960 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Tidligt op Tidligt op
Hej
Er det for meget at arbejde på at sove længere om morgen, lige vågner Teddy kl 5 og han har faktisk sovet fra kl 22.30. Han er jo kun 10 uger og har ingen rytme udover at det er ret fast han sover 20.30-21 ud og tisse kl 22.30 og så sover han til 5. Så han frisk og gør hvis vi prøver at sove videre efter tissetår.
Jeg ved godt at det ser super fint ud, jo jo!
Men er der alligevel tiltag man kan gøre så vi måske kunne sove til 6.30 i sommerferien??
Vi fodre kl 19 og har forsøgt at give mad senere.
Er det vare tiden der gør han kommer til at sove et længere stræk
0 synes godt om
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.263
Han er jo som en lille tumling, så hans døgnrytme er ikke ligesom jeres, og han skal jo ud og tisse. Synes egentligt det lyder til at han er rigtig dygtig til at sove igennem.
Da vi fik Teemo, stod han op kl. 5.30 når manden i huset stod op for at komme på arbejde. Det passede overhovedet ikke med min døgnrytme, så jeg var træt i en lang periode, selvom jeg forsøgte at tilpasse mig.
I dag er han 2 år gammel, og han sover gerne helt til frokost tid, hvis han får lov.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.878
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 265 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.518
Det skal nok blive bedre med tiden. Bortset fra at nu har min 2-årige hund så ikke fattet at det er blevet sommer og der altid er lyst, så hun vækker mig ofte kl. 5, senest kl. 6, hver eneste dag. Ja man skal ikke påstå der ikke er liv i huset med en hund.. her holder vi hverken weekend eller fri, åbenbart
okt 2020
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 67
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.618
Her i huset står vi op mellem kl 4 og kl 9 afhængigt af dagens udfordringer. Det kan en retarderet irsk terrier finde ud af, så der er håb forude.
Afled og ignorer - med fast hånd.
sep 2017
Følgere: 552 Emner: 159 Svar: 10.939
Jeg har med mine 2 som hvalpe praktiseret at stå op midt om natten, og få dem til at tisse. Det har nemlig gjort, at der kunne soves et par timer ekstra om morgenen. Jeg ved godt at det ikke anbefales at gøre sådan af særlig mange, men det er nu rart nok at kunne sove til kl. 7 i sin ferie
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.618
Selvfølgelig skal den ud for at tisse, men den skal sgu da falde til ro igen bagefter.
Jeg har haft 4 hunde, som det fungerede for, men jeg har også haft både børn, kone og arbejde at skulle bekymre mig om. Hunden var ikke et projekt - som sådan.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.954
Men en lille hvalp kan dårligt forventes at sove "længe", den sover til den ikke kan holde sig. Jeg har så, ligesom Søren, insisteret på at når tisseriet er klaret, så går man til ro igen, hvis det er for tidligt at stå op.
Tror Sten var omkring 4 mdr, da han kunne sove til kl 8 i weekenderne og nu om stunder står han ikke op før han bliver smidt ud af sengen
okt 2020
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 67
sep 2017
Følgere: 552 Emner: 159 Svar: 10.939
Jeg ville bare stikke den en tyggedims af en art, når den har været ude for at morgentisse, og så gå i seng igen.
Åhhhh, lige på dét punkt glæder jeg mig ikke så meget til hvalpen rykker ind om et par uger
Tidligt op