369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

For tidligt op ! For tidligt op !

Ihh altså. Gik først i seng kl. 2 igår.
Satte vækkeuret til kl. 7, fordi jeg skal besøge mine bedsteforældre idag.
Står op, går i bad, spiser morgenmad, pakker Belli og går ud af døren. Kommer til at regne ud, at jeg først egentlig først skal afsted om 1 time. Hvad skete der lige for min planlægning igår ???
Jeg kunne godt have brugt en times længere søvn...

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For tidligt op !
  • #1   4. jul 2010 hehe ja jeg kom også først sent i seng og skal op nu for ellers når jeg ikke ud på træningspladsen. Da vi skal gå op og hente en bil.

Men selv den bedste kan fejle i planlægningen, jeg er engang mødt en time for tideligt på jobbet, fordi jeg ikke havde set efter hvad klokken var inden jeg gik smiley

• #2   4. jul 2010 Jeg blev også vækket af hundene kl. 6.15 og skulle først ha' været oppe en time senere,,,så nu sidder jeg her og er en hel time foran tidsplanen,,men hva' ,,,så længe det ikke er den anden vej rundt ;o)

Kan i ha' en go' dag :o)

• #3   4. jul 2010 Sanne
    Tak- for jeg ER jo nemlig den bedste smiley
    God træning smiley

Hulebjørnen
    Ja, netop. Det værste er at komme for sent op, det kan ødelægge en hel dag.
    Nu har vi bare mulighed for at nyde freden smiley

Tak, og i lige måde smiley

• #4   4. jul 2010 Izabella, du må sove når du bliver gammel, og det har lange udsigter.

Mit motto er altid at være i god tid, mon jeg har overført det til dig.

Kan I have en dejlig dag. Er det første gang Belvedere skal møde dine bedsteforældre.

• #5   4. jul 2010 Gitte
    Jeg har altid været tidlig på den. Er faktisk faldet lidt tilbage mht. det med alderen.
    Nej, de har mødt ham 2 gange før, de er vilde med ham- men hvem er ikke det ? smiley

• #6   4. jul 2010 Selvfølgelig er alle vilde med ham. Godt at I kom afsted.

Jeg kan ikke komme for sent, hvor end jeg gern ville. Det kan godt være en hæmsko, for jeg kommer altid mega for tidligt.

Kommentér på:
For tidligt op !

Annonce