{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Tilfreds? Tak for denne gang... {{forumTopicSubject}}

Ja så flød bægeret sgu over...

Jeg vil nu sige tak for denne gang, jeg sletter ikke min profil da jeg gerne vil have hundene herinde. Men jeg vil under ingen omstændigheder deltage i forum igen.

Endnu flere har slettet sin profil nu, og jeg synes sgu det er sørgeligt. Jeg bliver ked af at se folk skrive herinde at de ikke kan forstå at bl.a. susanne har slettet sin profil og de ikke kan forstå det bliver taget personligt og at der ikke har været nogen form for svinen til den sidste uge..
Jeg bliver ked af det fordi folk ikke har holdt øjnene åbne overfor det de udtaler sig om så.
For jo der har været svinen til den sidste uge. Og hvordan kan man lade være med at tage det personligt når der bliver kørt en hetz mod ens person og ikke sine indlæg. Så hvordan kan man lade være at tage det personligt ? Selvom dette er Cyber, tror jeg ikke der er nogen der synes det er fedt at logge på til at blive svinet til..

Alle ved jo nok at hele balladen startede med det med jann, og som der har stået i flere tråde efterhånden har der ikke været noget ondt ment i det, og det hele er blevet misforstået og blæst op. Og det har vi der har prøvet at forklare simpelthen ikke blevet anet end svinet til for.

Til jer der ikke forstår hvorfor folk sletter sig og ikke mener der har været svinen til , synes jeg i skal kigge denne tråd
(link fjernet)

Det hele kom igen op og køre og det endte med at susanne "rakte hånden ud" til karin og spurgte om vi ikke bare kunne sætte en streg over det. ( det kan man detsværre ikke se længere da hun jo nu har slettet sin profil, men det er der hvor jeg har skrevet jeg er med på den susanne og helt enig. )
Og svaret der så kommer på det er endnu et svinen. Jeg kan sgu godt forstå at man sletter sin profil, for det er jo et tydeligt bevis på at selvom man vender den anden kind til, ja så fortsætter det bare. Jeg mener stadig ikke hverken Susanne eller MB havde noget at undskylde for, det hele blev misforstået og blæst op.
Men jeg prøvede at vende den anden kind til, dette hjalp ikke, nu gider jeg ikke mere og så må det være sådan.

Men Besse...
Jeg synes sgu ikke du kan være bekendt at have problemer med os, for det hele startede da du undrede dig over hvem nukleopatra var, og det var derfor susanne undersøgte det. At du så ikke kunne lide svaret , jamen det er da ikke susannes skyld.. Og det er ikke sikkert du bad hende om at finde ud af det, men det er et offentligt forum og du sad offentligt og undrede dig, så er det så underligt atfok undersøge hvem der skrev ? DET VAR ALT DER BLEV GJORT.......

Og, Karin . Ja jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige til dig. Men du kan i hvert fald ikke sige at folk ikke sletter sig pga. dig.. Det er da tydeligt for enhver. Vi vendte den anden kind til og spurgte om vi ikke bare kunne slå en streg over det ? Da det bunder i enSTOR misforsteålse.
Men jeg håber du er tilfreds nu..

Endnu engang vil jeg fastslå at der aldrig har været ment noget ondt med at der blev skrevet jann var nukleopatra. Og det kan jeg ikke forstå i ikke kan se , der har aldrig været skrevet dårlige ting om ham. At jann var nukleopatra er da ikke at snakke dårligt om ham. Så at i giver os skylden for at have bragt ham i miskredit i hele hundeverdenen synes jeg simpelthen er så unfair.

Men tak for denne gang til alle de søde rare mennesker der nu engang stadig er herinde, det er bare en skam at det kan blive ødelagt ved personlige hetz.

MVH
smiley
Henriette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilfreds? Tak for denne gang...
  • #2   20. jun 2005 Hej Henriette
    ikke fordi vi har kendt så meget til hinanden, men jeg er da ked af at læse at du ikke vil deltage her mere, rart at du dog bliver, aner ikke hvad der er foregået har ikke være så meget på, men det er da ærgeligt at flere har forladt HG og trist at det skal være nødvendigt, har af samme grund som mange andre hold næsen væk, pga tonen, håber da den kan blive god igen så vi kan få snakket om det vi er her for.
    Knus fra Tina og ha en dejlig sommer.


  • #3   20. jun 2005 Hold da kæft!! Så fik du lige ridset det op enga ng til ud fra din egne snævre synsvinkel.
    Du skulle skamme dig i den grad! Det er bl.a DIG der har svinet Jann til herinde - og det er JER der ikke fatter at I tog fejl - det er JER der ikke formåede at sige undskyld og det er JER der skabte ufred og uvenskab her på HG.

    Som jeg har sagt før er at JEG har rent mel i posen - JEG holder mit hoved højt - og det er JER der skulle have givet Jann den fremstrakte pote - for det er HAM I har svinet til!!

    Og nu drager du Besse ind i det?? Du bl.a. kunne have taget diskussionen med Besse INDEN du foldede dig ud her på siderne. Og så angriber du hende her bagom ryggen for første gang??

    FØJ for den lede - siger jeg bare - Og derfor havde jeg ingen grund til at modtage eller hvad det var - den fremstrakte pote - jeg vidste at der var lange klør inde i hansken!!


  • #4   20. jun 2005 KARIN DU BRAGTE BESSE PÅ BANEN DA DU SAGE HUN IKKE BRØD SIG OM OS OG NÆVN ET STED JEG HAR SVINET JANN TIL ALLE MINE INDLÆG ER HER ENDNU VÆR SØD AT FINDE ET STED.

  • #5   20. jun 2005 Jeg har ALDRIG skrevet at Besse ikke brød sig om nogen!!!
    Find lige det du!!


  • #6   20. jun 2005 Så er den gal igen hvor er det dog tragisk at læse, forstår nu godt at folk ikke gider mere. SUK
    Get a life søde............;o((


  • #7   20. jun 2005 Smukt Besse :o))))
    Andet kan man jo ikke sige;o)


  • #8   20. jun 2005 kARIN SKREV DET I hALLO TRÅDEN SOM JEG LINKEDE TIL LÆNGERE OPPE...
    Du skrev at besse ikke havde problemer med jann og hans gøren, men kun os. (ved ikke hvem os er spørg karin)


  • #9   20. jun 2005 Når du ikke engang er i stand til at læse det skrevne ord skulle du heller holde dig til tegneserier!!
    Der står at Besse ikke har problemer med Jann - kun jer.
    DET ER KUN JER DER HAR PROBLEMER MED JANN!!

    Og når jeg nu er ved det!!

    Besse skriver højt og tydeligt at Jann havde glemt en profil - den der skabte dette røre!
    DET VALGTE DU/I AT SE BORT FRA

    PÅintet tidspunkt har jeg "svinet" dig til - for jeg har på intet tidspunkt kommenteret alle dine beskyldninger imod mig og dit "svinske" sprog!

    Ifl dig: "KARIN TRÆNER TIL OL I FORNÆRMELSER OG GRIMMESTE MÅDE AT SNAKKE TIL FOLK PÅ"

    "VI" er selvhøjtidlige som flere tgange har omtalt Henriette og mange andre" - HVOR OG HVORNÅR??

    "Det er den seneste svinestreg , mon ikke folk bliver klogere - andre ser på nogen sviner andre til - latterlig hetz - mudderkastning - chatforum for teenager osv "

    ER DINE ORD HENRIETTE!!
    DU ER DEN DER "VÆLTER" DIG I SVINESTREGERNE.

    Jeg kan aldrig have "SVINET" dig til - for jeg har valgt at overhøre dine uforskammetheder simpelthen.
    Så det passer heller ikke - og jeg kan kun konstantere du har utroligt svært ved at holde dig til sandheden.
    Derfor er en dialog med dig umuliggjort på forhånd!


  • #10   20. jun 2005 Karin FFS::..

    Sig mig nu lige hvor jeg har svinet jann til ????
    Og mht. til at holde sig til snadheden så er du vist heller ikek for god til det.. Jann har ALDRIG været svinet til, de eneste der har sat grimme ord i samme sætning som hans navn er jer der har "forsvaret" ham. Det eneste for sidste gang (IGEN) "vi" andre har gjort er at sige han er nukleopatra, da der var spørgsmål om hvem nukleopatra var .

    Du putter ordene i munden på os. Og du kan eller vil bare ikke forstå at det eneste der er blevet gjort med jann er at sige han var nukleopatr/monse.Hvor svært var det at forstå Så beskylder du for at have sat ham i miskredit i HELE hundeverdenen, jamen igen alle de negative ting i sammenhæng med jann er kommet fra dit tastatur ikke mit.

    Og der er da flere brugere der har slettet sig netop på grund af dig. Og fordi du fortsatte din hetz, selv da der blev spurgt om ikke vi kunne ligge denne i glemmebogen og få et fredeligt HG hvor ingen slettede sin profil pga det her. Og hvad gjorde du ? Du fortsatte , Derfor loggede Susanne og Torben af. Du gad ikke engang svare på susannes opfordring.
    Og du siger nu du ikke gad fordi du vidste der sad klør bagved, jamen helt ærligt hvad havde du regnet med ? Jeg og susanne for den sags skyld "bukker os i støvet" og siger om vi ikke kan glemme det her , men du sviner bare videre , så er det sgu da klart man ikke gider mere . Og ja så fik du som indlæget hedder, bægeret til at flyde over.

    Hold nu op Karin, da du så lisett var tilbage hvad var det første du gjorde ? du skyndte dig ind på hendes indlæg og startede med at svine "os" til .

    Du siger jeg skal holde mig til tegneserier da jeg ikke engang er i stand til at læse det skrevne ord
    ( er tegneserier ikke også skriftlige *LOOOL* Så ville jeg da ikke få meget ud af dem heller)
    Men det er jeg nu ikke den eneste der burde så for havde du / i ikke misforstået det med jann og lagt mere i det dengang var alt dette slet ikke sket.

    Du skriver vi valgte at se bort fra jann havde glemt den profil. Jamen vi ser jo ikke bort fra noget vi sagde bare han var nukleopatra da Nukleopatra var herinde og folk undrede sig over hvem han/hun var...Det var alt så forstå det dog...


  • #11   20. jun 2005 Og så har jeg hele skylden for at blæse op at Jann var dit og dat??


  • #12   21. jun 2005 Jeg putter aldeles ikke ord i munden på dig eller andre - dem der kommer ud af din er bestemt ikke ret genkendelig.
    Og fise ind på de private sider og prøve at logre hos diverse her, fordi du som jeg skrev ovenover ikke taler sandt!!
    Og sviner mig til igen igen!!
    DU ER STARTET MED DETTE HER - og jeg vil ikke finde mig i at du at du
    1: Lyver herinde
    2. Belægger mig med dine egne ord
    3. Hænger nogen ud- som du i første omgang havde gjort med Besse i forb med Jann- (heldigt for dig at tråden er slettet!)
    4. Stopper med at udtale dig når du ikke er istand til at læse hvad der bliver skrevet! OG DU LINKER OVEN I KØBET TIL TRÅDEN SELV!!!



  • #13   21. jun 2005 Og jeg er iøvrigt vildt imponeret over alle dine analyser omkring min person! Af en der ikke har været her et måned endnu!

  • #14   21. jun 2005 jeg sidder sådan og kan høre de små violiner spille KUN for dig Henriette, for hvor har du det godt nok svært... Du kan ikke holde styr på de kolde facts og på hvem der har sagt hvad.... SUUUK, hvor er det synd for dig... Og at du tror du kan få opmærksomhed ved at ribbe op i ting vi andre i og for sig HAR lagt på hylden...
    Fatter virkelig ikke hvorfor du skulle oprette et så intetsigende indlæg her i Forum, i stedet for, hvis du har bestemt dig for at du ikke vil deltage herinde, at gøre det i ro og mag, dvs STILHED!!! *ss*


  • #15   21. jun 2005 iøvrigt tror jeg, når du nu trækker Besse ind i det, at hvis det lå hende på sinde at finde ud af hvem og hvor Jann har været, så skulle hun jo nok selv finde ud af det... Hvis du ikke har fundet ud af det endnu, så er de faktisk venner IRL også...

    Derfor gik vi i forsvar for Jann, for Besse og Jann er voksne mennesker, der sagtens kan finde ud af tingene på en pæn måde...
    Hvis I så havde ladet det ligge hvor det var, havde vi ikke skulle være tilskuere til denne diskution om hvem der har ret og ikke ret...


  • #16   21. jun 2005 Tænk i gider at tale så grimt til hinanden og hidse jer selv op over noget så ligegyldigt!
    Helt ærligt det her er et hunde forum - handler det her specielt meget om hunde?
    Ingen af jer ville tale sådan her til hinanden IRL - så prøv lige at tage jer lidt sammen og lad ligegyldige ting være ligegyldige!
    Det lyder nærmest som om at i bare skændes for at skændes - gå en tur med jeres vuffere og lad den her dumme sag ligge!!

    Kærlig Hilsen
    Nicola - der synes at livet er for kort til den slags!


  • #17   22. jun 2005 Henriette - da jeg ved du vil snuse rundt herinde er jeg sikker på du også læser dette:
    Du nævner navne i flæng nu der er årsag til diverse er stoppet på Galleriet.
    Og hele tiden har du tilladt dig at køre på mig som enkelt person - ??
    Men okay - med dine læseegenskaber og fri oversættelse af alt er jeg såmænd ikke forbavset - det passer til resten af din fremtræden du ellers har vist her på HG.
    For min del er du ikke noget savn - ikke en jeg vil begræde end spilde et sekund mere på. Kun en medløber
    fuld af fordomme.


Kommentér på:
Tilfreds? Tak for denne gang...

Annonce