{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Har lige tisset i sofaen :-O {{forumTopicSubject}}

Har været til hundetræning med Laura her til aften.
Da vi kommer hjem kommer hun lige ud i køkkenet en times tid ( hun sover derude om natten )
Lukker hende så ud og hun kommer ned i stuen. Går hen på sit tæppe og begynder at tisse lidt på det. Skynder mig at kalde på hende og lukker hende ud i haven - Hvor hun er vant til at tisse ude.
Hun kommer ind igen og hopper op i sofaen..
Vender mig om lige her før og ser at der er vådt i sofaen, går derhen og ser at hun har pisset på sofapuderne. En kæmpetår.. Hun roder stadig rundt i puderne da jeg kommer derover så det er lige sket.
Hun får en ordenlig skideballe og er nu røget i haven, hvor hun sidder og kigger ind ad vinduet......
Forbandede møghund !! Hvad ligner det ?!

Hun er næsten renlig og der sker kun uheld når jeg ikke fanger hendes signaler om at hun vil ud. Det er ret tydeligt at se på hende.
Der sker måske uheld indenfor 2 gange om ugen, så det er meget lidt....
Hun har aldrig tisset i sofaen før og jeg synes sgu at det er noget mærkeligt noget. Især når hun LIGE havde været ude i haven....
Heldigvis er det en lædersofa !!

Hmm, må hellere lukke hende ind igen... Dumme hvalp....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige tisset i sofaen :-O
  • #1   11. sep 2007 jeg synes det er forkert at skælde en hvalp ud når den tisser.. også selvom det er indenfor..

  • #3   11. sep 2007 Har aldrig skældt Laura ud når hun har tisset indenfor !! Det er jo ikke hendes skyld at hun skal tisse............

    Men vil sgu ikke ha' at hun sætter sig og tisser i sofaen ! Hvilket jo også er underlig adfærd, siden at hun tit sover der.....


  • #4   11. sep 2007 Det var vel der det lige lugtede lækkert og "tissevenligt"...

    Men ja, det er træls når det sker sådan et sted. Men bare rolig, det skal nk nå at komme:o)

    -men tror nu heller ikke det nytter at skælde ud.


  • #6   11. sep 2007 Hmm . . Hun er stadig en Hvalp ?? . .



  • #7   11. sep 2007 Man må IKKE skælde en hund ud, når den tisser indenfor.
    Det kan resultere i at den blir bange for at tisse i nærheden af dig.
    (uanset HVOR i befinder jer.)

    Det er jo kun en hvalp..


  • #8   11. sep 2007 Forbandede møghund ?? . .

    Øhm oka . .


  • #9   11. sep 2007 * Skiilotte - Buchwald Photo *, jeg er helt ærligt også lidt paf over de udtalelser..
    For når man får hvalp, ved man da at der vil ske 'uheld'.
    Selvf er det pisse ærgeligt, hvis noget blir ødelagt eller lign, men det er igen noget man VED, kan ske.


  • #10   11. sep 2007 Vil da lige indskyde at Stine altså ikke normalt omtaler sin hund sådan (uanset hvad den så ellers har lavet af fjollede ting), bare lige inden hun bliver hængt for det...

  • #11   11. sep 2007 Husk noget rodalon, som fjerner lugten af tis.

    Mickey tissede også engang i vores seng, og han blev skældt ud, og han aldrig gjort det siden hen.
    Han var vist ikke mere end en 12-14 gammel.


  • #12   11. sep 2007 Michelle W, synes bare det virker lidt overdrevet at skrive sådan, pga et lille uheld. :o)

  • #13   11. sep 2007 Hvis Laura skulle være blevet bange for at tisse når jeg er der, så var hun nok blevet det nu. Hvis hun tisser så kigger hun bare på mig mens hun gør det. Jeg venter til hun er færdig og tørrer så op....
    Har skældt hende ud een gang før og det var da hun tissede på min søns legemadras. Stadig ikke bange efterfølgende....

    Og ja, er godt klar over at hun er hvalp. Undrer mig bare at hun gør noget som hun ALDRIG har gjort før og specielt når hun lige har været ude i haven i 10 minutter...

    Skilotte - Hvad er der galt i at kalde sin hund det ? Den er da bedøvende med hvad jeg tænker ....


  • #14   11. sep 2007 Har aldrig skældt fie ud men hun har så heller ikke haft problemer med at blive renlig et stykke avis på gulvet og en uges tid så havde hun lært det også havde hun lært at sige til nå det var tid..

  • #15   11. sep 2007 Stine..

    Jeg giver dig helt ret i at skælde Laura ud, når hun tisser på sofaen... Jeg har skældt Mickey så meget ud, hvis han havde tisset i sofaen.

    Der kan selvfølgelig ske uheld, men tvivler på at det er et uheld på den måde, du beskriver det på.
    Jeg tror at hun måske kan prøve grænser af.. (?)


  • #16   11. sep 2007 Stine P, Jeg siger ikke at den blir bange for det, med det samme, eller ved det en enkelt gang.
    Jeg har bare læst utallige bøger, hvor de strengt fraråder at man skælder ud, over tisse 'uheld' :o)
    Hvalpen ska jo lige ha en chance for at finde ud af det hele smiley Og der ka desværre komme nogle uheld som virker højst mystiske, (især hvis hunden lige har været ude) osv, som du selv nævner.
    Det har jeg også været ude for. Og der kan det være en god ting, at gå med hunden ud, og lave komandoen 'tisse' eller lign.. til den gør det udenfor.. og så rose den. (Selvf med en god portion tålmodighed, og en varm jakke) *G*


  • #17   11. sep 2007 Anacondaen -nu er det jo ikke sådan at man aldrig å sige nej til sin hund. Men at skælde en hvalp ud for at tisse har ikke den store effekt

  • #18   11. sep 2007 Ej hold da op.........Findes der nogen der aldrig har kaldt sin hund en møghund?

    Læg nu ikke mere i tingene end der er.


  • #19   11. sep 2007 Pia N - Ej nu må du sgu lige ....................
    Har jeg givet udtryk for at jeg skælder på hende fordi at hun tisser indenfor og ikke er renlig !??!
    Fordi at man bander over sin hund, betyder det da ikke at man ikke kan li' den.
    Jeg tror ikke på at der er nogen herinde der ikke har tænkt nogle mindre flatterende ting om sin hund.....

    Må man nu ikke engang bande over sin hund mere ?!?! Hold da op hvor skal man dog snakke pædagogisk korrekt, for ikke at virke totalt underlig og for ikke at virke som om at man behandler sin hund helt forkert............


    Hold da op hvor er det tit at en tråd kommer til at handle om en eller anden åndsvag detalje som ikke har noget med sagen at gøre..............................


  • #20   11. sep 2007 Anacondaen - nej det kunne jeg bestemt ikk nej . .

    og jeg er bestemt ikke enig med dig . .


  • #21   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, jo det er da muligt :o)
    Men synes måske stadig bare det er lidt overdrevet at blive SÅ sur over sådan et uheld..
    Sådan udtrykkes det bare over teksten..



  • #22   11. sep 2007 Pia - helt enig . .

  • #23   11. sep 2007 Pia N - Hár stået ude i haven med hende og rost hende når hun tisser.
    Jeg står der stadig med min søn på armen hver morgen når vi står op, og venter på at hun tisser og skider...
    Hun kommer kun derud alene, fordi at jeg ved at hun kan det smiley


  • #24   11. sep 2007 Stine......Jeg har altså kaldt mine det der er langt værre gennem tiden :o)

  • #25   11. sep 2007 Stine P, Gider du læse mellem linjerne ?
    Jeg har ikke sagt at du ikke kan li din hund.
    Jeg synes bare, udfra din tekst, at det lyder overdrevet at kalde den skænds ord, og skælde den ud, pga et uheld.


  • #26   11. sep 2007 Nu er laura jo omkring 4 mdr, så jeg tvivler stærkt på hun skulle blive bange over at blive kaldt møgkøter.

    Stine P:
    Hahaha =) Jeg kender fornemmelsen! Samson gjorde det sammen, dog heldigvis på gulvet, efter vi havde trænet lidt lydighed ude på plænene. Dumme dyr, men vi elsker dem alligevel =)


  • #27   11. sep 2007 Stine P, okay. :o)
    Sådan er det også med min hund.. Men om aftenen, går jeg altid lige med og tjekker at han gør det han nu skal derude.. Især inden sengetid.


  • #28   11. sep 2007 Natasja - hvem har skrevet hun skulel blive bange for at blive kaldt møgkøter ?? . :o/

  • #29   11. sep 2007 Anacondaen - Var også sådan det forgik....
    Udbrød noget i stil med 'Hvad laver du?!?!' og så føøøøøj og puuuuhaa og så åbnede jeg havedøren og pegede og sagde 'kan du så komme ud'

    Når jeg giver min hund en skideballe så er det verbalt og hun har det fint bagefter......

    Altså.... Nu ligger den lille møghund og sover på de puder hun lige har tisset på :-| .. Har fjernet dem fra sofaen, men hun fandt dem....
    Hun er sgu underlig...


  • #30   11. sep 2007 Anacondaen - øøhm Hvem siger jeg ikek skælder mine hunde ud ?? . .

    hvorfor skal du sidde og udtale dig om mig selv som du slet ikek kender noget til ?? . .



  • #31   11. sep 2007 Skiilotte - Det var ment i sammenhængen med at Stine skulle have skældt Laura ud.
    Ikke ondt ment eller noget.


  • #32   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, du drejer tingene fuldstændigt rundt..
    Og gør en vind, til stormvejr..

    Ta da lige at læs mellem linjerne :S


  • #33   11. sep 2007 Natasja - okaj . . (:

    Okaj . . vil lige have dte på det rene . . jeg har ikek udtalt mig om det ikk er ok at skælde sin hund ud ?? .,

    siger da selv noget til mine hunde . . det var nok bare lige det ord Stine skrev jeg blev lidt paf over ?! . .
    og det lød til når man læste teksten at hun var meget tosset over et lille uheld ved en Hvalp . .

    Øøhm det er måske forbudt at udtale sig lidt om sin mening ?! . .


  • #34   11. sep 2007 *suk*

    Var nu ikke ude på at skabe en 'for og imod skæld ud debat'..........................

    Sad bare lige inde på HG da det skete og det var min umiddelbare reaktion der blev nedskrevet på 'papir'....
    Ikke mere i det....... Tænker ikke over at jeg skal censurere mig selv, men har nu ikke tænkt mig at gøre det.....

    Jeg hader disse tråde hvor vi sidder og siger
    nej
    jo
    nej
    jo
    nej
    jo
    Og nu har jeg selv været starten på en... :-S


  • #35   11. sep 2007 Anacondaen - nej det gør jeg ikke ligefrem . .


  • #36   11. sep 2007 anacondaen - SÅ LÆS DOG hvad jeg skriver . .

    iiihj altså . .


  • #37   11. sep 2007 At vi er nogle som sidder med den holdning at det er forkert at skælde en hund ud, når den har haft et uheld, er vel ikke grund til at sidde og dreje tingene fuldstændigt rundt?

    Og at JEG synes teksten lød lidt hård, er vel en ærlig sag..
    Jeg siger ikke at man ikke 'må' kalde sin hund diverse ting..Jeg synes bare det er at overreagere, at man begynder at skælde en lille hvalp ud, for at ha tisset indenfor. (Det har jeg læst i enhver hundebog, er forkert, og kan heller ikke se hvad det skulle hjælpe.)
    og så sidde og kalde den diverse ting, efter et lille uheld. for den slags ved man jo højst sansynligt vil ske.

    Var ikke i ond mening.
    Det er bare sådan jeg opfattede det hele sammenlagt. :o)



  • #38   11. sep 2007
    ¤ Anacondaen ¤, hvornår er det blevet sagt at man ikke må skælde en hvalp ud?...
    NÅR DER SKER SMÅ UHELD.

    Det er da dig der ikke VIL læse hva der blir skrevet :o)
    Og hvis det er så forkert med den holdning, vil jeg da gerne vide, hvorfor det står i enhver hundebog man kan få fat i ?


  • #39   11. sep 2007 Jeg går så heller ikke ind for at skælde hvalpe ud.......

    Jeg reagerede over reaktionerne over ordet "møghund".

    Ærligt, hvem har ikke kaldt sin hund det?


  • #40   11. sep 2007 Janie F, jeg opfattede det bare som en meget kort lunte, hvis man ka hidse sig sådan op over et uheld, at man både skælder på hunden, men også lige ska sidde og grafle den slags ord ned efterfølgende..
    Sammenlagt, virker det bare lidt overdrevet.

    Det er skam ikke KUN de ord, der irriterede mig :o)


  • #41   11. sep 2007 Jeanett - Behøver ikke Rodalon i denne omgang, for lidt sæbevand tog det hele smiley
    Men hár Rodalonen stående parat smiley


  • #42   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, du er GODT nok provokerende.
    find da lige kammertonen engang, og læs mellem linjerne?!


  • #43   11. sep 2007 Anacondaen - nu har hun helleri kk skrevet nogen steder hvalpen tager skade af det står her på nettet vel ??! . .

    tror bare det ar det øverste indlæg man kom ti lat undre sig lidt over . . ( blev paf eller hvad man nu siger ) .


  • #44   11. sep 2007 * Skiilotte - Buchwald Photo *, TAK :o)
    Rart man ikke blir misforstået af alle. *G*


  • #45   11. sep 2007 Anacondaen - prøv dog lige at slappe lidt af . . :o/



  • #46   11. sep 2007 det Pia mente havde vidst intet med hunden at gøre ??? . .

    så vidt jeg har forstået ?? . .


  • #47   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, Ved du hvad? smiley
    Jeg gider virkeligt ikke bruge min tid på at forklare mig, når alt man får i hovedet er provokerende og nedladende sætninger.
    Du vil overhovedet ikke høre på ens forklaring, når man skriver hvad der menes med de sætninger.
    Så glem det.


  • #48   11. sep 2007 FOR CRYIING OUT LOUD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I får det til at lyde som om at jeg har skældt min hund ud hver gang den har tisset på gulvet ..........

    Jeg er ekstremt tålmodig med tisseri på gulvet og skælder hende aldrig ud over det !!!
    Det var det at hun lige havde været i haven og så hopper op og tisser i SOFAEN der irriterede mig !! ...... Så synes jeg at det er utroligt at folk tror at jeg skælder på min hund HVER gang den tisser på gulvet...

    Christ !!

    Det er fair nok at mange af jer ikke går ind for skæld ud , om så hunden tisser på jeres hoved når i sover... Men lad være at dreje det til noget det ikke er !


  • #49   11. sep 2007 Nå det er slet ikke mig vi diskutere mere smiley .......

    I guder *GG* ......

    Hvis bare lille Laura vidste hvad hun har startet ....


  • #50   11. sep 2007 Tror det kommer an på hvordan man læser tingene og hvor godt man "kender" skriveren.

    Jeg læser mange indlæg Stine skriver, og jeg opfatter slet ikke hendes indlæg som I gør.



  • #51   11. sep 2007 * Skiilotte - Buchwald Photo *, Korrekt:b

    Jeg er bare imod at man skælder en hvalp ud, af disse grunde.
    så er jeg ligeglad HVOR den har tisset.
    Et uheld er et uheld, og ikke noget den har gjort for at genere.

    synes bare det virker lidt overdrevet at skælde ud for den slags. Når man har en hvalp, må man sku ha en langt længere lunte.

    Det er mere reaktionen i en helhed, jeg synes der VIRKER overdrevet. :o)


  • #52   11. sep 2007 Anacondaen -. nååh nu kom min alder i klemme igen . . det var da utroligt som den den bliver nævnt hver gang jeg skriver i en tråd . .

    har folk ikke andet at forsvarer sig med efterhånden ?? . .

    pædagog -. . . hmm javel . .

    oog hvorfor er det lige DU skriver ?? . . vi sagde vores mening men sjovt nok ikke til netop dig ?? . .
    kan skii ikk lige så problemet . .

    jeg skælder selv mine hunde ud når de gør oget forkert men ikke som hvalpe . . og jeg har ingen steder skrevet at det møgkøter noget tager skade på hvalpen . .Hvorfor dog blive ved . .


  • #53   11. sep 2007 Ana- det er vel lovligt at sige sin mening ikke ?? . .

  • #54   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, SLUT så med den angriben!
    Det var dog utroligt..


  • #55   11. sep 2007 Nååh jeg vil smutte . . gider ikek sidde og hører på det her . .

    i må hygge jer . .(:
    goodnat . .


  • #56   11. sep 2007 Bine - Så ryger der Rodalon på alligevel smiley


    Janie F - TAK !!!!!!
    Sad også og tænkte på at det ikke er første gang jeg skriver en tråd herinde og at vi efterhånden 'kender' hinanden i mængden.... Men nej, det gør vi vist ikke alligevel smiley


  • #57   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤
    , ingen har nogen steder angrebet.. der er blevet udtrykt holdninger om reaktionen til det hele i en HELHED.

    Der er ikke blevet kritiseret hverken hund, eller ejer personligt.

    Det er DIG der sidder og angriber, og blir personlig!


  • #58   11. sep 2007 * Skiilotte - Buchwald Photo *, i lige måde smiley
    nat nat.


  • #59   11. sep 2007 Anacondaen - nåå det var en skam . . men det gjorde jeg altså . .

    slut . .


  • #60   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, Du sidder og nedgør en, pga alder.
    du sidder og drejer ordene fuldstændigt rundt, og gør det til at vi mener at hvalpe SLET ikke må skældes ud.
    du sidder og provokerer med min viden, om det jeg har læst i bøger.
    Alt dette, efter der PÆNT er blevet forklaret, hvad man har ment med sine udtalelser.
    Ærligt.. Jeg synes ikke det er ordenlig opførsel.


  • #61   11. sep 2007 Anacondaen - godt at hører du føler dig bedre ved at være ældre . .

    *GGG* . .

    og jeg tåler skam alt . . giider da ikek bruge tid på det . .
    har bedre ting at tage mig til . . ;o))))

    aaiih nu må jeg hellere holde . .
    godnat . . *G* .


  • #63   11. sep 2007 og Stine P, jeg har ikke sagt nogle af de ting for at kritisere dig.
    Hvis der skulle herske tvivl. :o)

    Bare reaktionen i en helhed, jeg ikke brød mig om.
    Intet personligt.

    Nu er det hele snart blevet drejet så meget rundt, at jeg hverken kan finde hoved eller hale i noget, så tror også jeg trækker mig ud af denne debat nu, når der er visse personer der ikke vil lytte til det man har at sige.

    Og ang tisseriet, så hjælper det meget, at gå med og tjekke at hunden har gjort det den gik ud efter..
    For til tider, kan hvalpe blive så optaget af noget andet, at de 'glemmer' det.. og så sker der indenfor i stedet.
    Har selv prøvet det utallige gange :o)
    (Heldigvis mere og mere sjældent nu).
    Og det var heller ikke for at lyde nedgørende.
    Bare et tip! :o)


  • #64   11. sep 2007 ¤ Anacondaen ¤, vi snakker ikke i nedladende toner, eller blir personlige.
    Der ligger forskellen.


  • #65   11. sep 2007
    °º•¤ Bine & de to dejlige vovser ¤•º° .
    og
    * Skiilotte - Buchwald Photo *

    Er så enig med jer :o)


  • #67   11. sep 2007 Gudrun - Tak tak smiley ..... Er da glad for at i er et par stykker der 'kender' mig smiley

    Laura er efterhånden også blevet rigtig dygtig til at lystre på 'nej'...
    Men når hun f.eks har taget noget af min søns legetøj så siger jeg altid 'Laura-nej' og når min søn gør noget han ikke må siger jeg 'Malik-nej'... Og sjovt nok så ved de faktisk godt hvem jeg siger nej til....
    Det er blevet til at når jeg siger 'Laura' i et bestemt toneleje så kigger hun på mig og smider hun hvad hun har i munden.. Og så skynder hun sig at finde sin bamse... Så kan jeg så starte forfra fordi at så synes min søn at Lauras bamse blev meget interessant da Laura begyndte at lege med den....


  • #68   11. sep 2007 Pia N - Helt ok smiley Tak for tippet smiley

  • #69   11. sep 2007 Godt nok! smiley

    Hehe selv tak.


  • #70   11. sep 2007 Bine - Ja, blev næsten helt svedt. smiley

  • #71   11. sep 2007 Forbandet møghund eller ej...når Fie bliver for dygtig kalder min mor hende for sorte svin....Men hun er helt vild med Fie, vil selv ha en

  • #72   11. sep 2007 ..Alle hunde ka sku være 'møghunde' ;o)
    Kunsten er bare tit at man ikke hidser sig for meget op. Hjælper somregel ikke.
    Kommer selvf an på situationen smiley


  • #73   11. sep 2007 Julie B - LOOL.. Der kommer nogle gode kaldenavne ud af at ha' børn og dyr smiley

  • #74   11. sep 2007 Min hund blir kaldt 'Sim-Bissen', når han er drilsk eller lign :b
    for en bisse.. -Det er han sku!


  • #75   11. sep 2007 Pia N - smiley

    Min søn kalder jeg for Sælungen når han brokker sig lige lovligt meget ( han er 25% grønlænder ) Mors lille skrigeballon...

    Laura kalder jeg egentlig ikke rigtigt noget 'slemt' andet end når jeg bander over hende smiley

    Hun bliver kaldt for Lille Laura og i øjeblikket kalder jeg hende for LoppeLaura af åbenlyse grunde...


  • #76   11. sep 2007 Stine P, Haha smiley

    Der findes mange navne :b
    (I øvrigt heller ikke den slags der støder mig)
    Den slags kan sku nemt komme ud af munden, i farten ;D


  • #77   11. sep 2007 Marianne L - Yndige navne smiley .... Lyder som noget jeg har kaldt min søn i de 11 måneder han har været her smiley

    Nu vil jeg smutte i seng.....
    'Tak' for disko alle smiley

    Vil smide min møghund i seng med dyne og bamse og selv finde noget seng et sted herhjemme ...


  • #78   11. sep 2007 Jeg skal nok holde mund med hvad jeg kan finde på kalde mine ;o)



  • #79   11. sep 2007 Hehe. Nat nat ;o)

    Og *G*. Janie, det lyder slemt smiley


  • #80   11. sep 2007 kamplaura ryger også afsted engang i mellem smiley

    ja, kan godt forstå du tænkte møgkøter men ved også at du aldrig ville skælde hende ud sådan SLEMT eller slå hende..


  • #81   11. sep 2007 pia.....det kan det sandelig også være.

    Men jeg har det nu fint med det. Bedre at få afreageret med dumme navne end råben, skrigen eller det der er langt værre.

    Jeg kalder dem nu også frygtelige ting når vi nusser og krammer ;o))


  • #82   11. sep 2007 Hehe ja.. Det er ikke så godt at stå og skrige i hvert fald.
    Tror også hunden ville glo noget *G*.


  • #83   11. sep 2007 Fuldstændig enig Marianne :o)

  • #84   11. sep 2007 Tror jeg er meget normalt ;o)

  • #85   12. sep 2007 ja vi bruger da også de ord... he he... hunden er da ligeglad... det er tonen det kommer an på... smiler.. min søøøde lille diego møghuuuund... *GG*

  • #87   12. sep 2007 Stine;

    Jeg har oplevet det du nævner et par gange - når hunden har været alt for ophidset - så hun har tisset indenfor - til trods for at hun lige har været ude - og også selvom hun umiddelbart ser ud til at være faldet til ro....

    Den dag i dag smutter vi stadig ud med hende et par gange ekstra, hvis hun har haft en meget begivenhedsrig dag - for så tisser hun altså bare mere!

    Det med at tisse i sofaen (der hvor hunden nogle gange sover) har vi skam også oplevet - men det var nok fordi hun var vant til at tisse på bløde ting - Det var ikke fordi hun var syg - HUn tissede egetnlig bare hvor det passede hende - og havde hun tisset i sin kurv, sengen eller sofaen gik hun da bare et andet sted hen for at sove!!!!


  • #88   12. sep 2007 M T - Hvis jeg slog Laura ville hun gå i stykker tror jeg smiley Truer dog med at tæve hende engang imellem, men det tager hun sig ikke så meget af smiley

    Rie - Ok, jamen så vil jeg smide hende lidt oftere i haven når vi har været til hundetræning. Men der sker også bare meget der. Der er masser af hvalpe der skal bokses med smiley

    Kim D - Sådan jeg har det. Hvis Laura havde psykiske mén efter min 'hårde' behandling, så havde hun været som et lille espeløv nu smiley


  • #89   12. sep 2007 Stine...hehe, nej laura kan man jo knapt nok klappe smiley så er det godt du gerne må komme og klappe mine - de kan endda li det smiley

  • #90   12. sep 2007 Hold da op for en debat WOW.....

    Jeg har ingen andre kommentar til dette Stine, at jeg fandme godt, kan forstå, at du blev gal på møgkøteren og ser intet galt i det du skriver....

    Ja jeg kender dig også og ved, at du normalt er meget tolerant over for lille Laura og det kan selvfølgelig være derfor, at jeg ikke læser din tråd så hårdt som nogen !?!.....

    Nå jeg vil vende tilbage til min møg familie og min møg hund ;o)


  • #91   12. sep 2007 M T - tak tak smiley .. Kan godt li' at klappe Shanti det store brød... Og kigge hendes bisser igennem smiley

    Karina - Ja, er også helt paf over hvad en lille uskyldig tråd kan medføre smiley
    Synes også at Laura lever fedt og godt af min tålmodighed, og må mere end hun nok burde ha' lov til.
    Men hun er jo så sød og lille smiley
    og NEJ, hun ved godt hvor hendes plads i hirakiet er, Hvis der er nogen der sætter spørgsmålstegn ved det !


  • #92   12. sep 2007 jamen ja smiley det er bare rart du gider så hun vænner sig til det smiley

Kommentér på:
Har lige tisset i sofaen :-O

Annonce