{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Rosa fik tilbagefald i nat :( {{forumTopicSubject}}

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=127617

Alt så ellers ud til at hun var frisk igen, men da vi var gået i seng, begyndte hun at gispe og savle, mens hun rodede rundt i puderne. Da hun havde fået sig lagt lå hun og rystede lidt. Straks måtte termometret frem, og den sagde 39,4. Der blev ikke taget nogen chancer så vi ringede straks til dyrlægen, der vist ikke lige forstod hvorfor vi mente 39,4 var så alvorligt, men jeg fik aftalt med ham at vi de næste 10 min holdt øje med hende, og så kunne han rykke hurtigt ud hvis det blev værrer.

Temperaturen steg heldigvis ikke så hurtigt, men hun havde alle andre begyndende tegn fra sidst og det blev langsomt mere udpræget, efter 5-10 minutter ringede jeg igen, og vi aftalte at mødes på klinikken.

Med mandag nats begivenheder frisk i errinding, var det med bankende hjerte vi tog afsted.

Da vi ankom havde han lige læst journalen fra sidst, og ville ingen chancer tage, så hun fik samme skud som sidst, smertestillende der også tog feberen, antibiotika og en skud kalk, selvom han ikke mente hun var i kalkmangel og det var derfor hun fik det dårligt.

Nu er hendes behandling så sat til ti dage, så vi forhåbenligt er sikre på at få slet alt skidt helt i gulvet, så vi ikke skal igennem dette en gang til. Orker snart ikke flere søvnløse nætter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rosa fik tilbagefald i nat :(
Kommentér på:
Rosa fik tilbagefald i nat :(

Annonce