673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Halsbånd med lys. Halsbånd med lys.

Ja, jeg har set på en hjemmeside at man kan få halsbånd med lys.
Det tænkte jeg kunne være meget smart til Chilly, da hun er sort og ikke særlig stor, så hun bliver huttigt svær at se i den mørke tid.
Problemet er så bare at dem jeg har set er størrelse 23 cm. Det hun har er 20 og stadig for stort.

(link fjernet)

Det er linket til det jeg har kigget på. Nogle der har set andre, som er lidt mindre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd med lys.
  • #1   17. sep 2007 vi sætter bare en lille cykellygte i Fridas halsbånd, det er i hvert fald en billig løsning og virker ganske udemærket

• #2   17. sep 2007 Den er bare stor set fra Chilly vinkel. Hendes navne skilt irriterer hende helt vildt. Derfor ville det andet være lidt smart.

• #3   17. sep 2007 Jeg købte et "halsbånd" med lys i Petworld, som ikke var særlig stort. Det ligner nærmest en plastik slange, som bliver lyst op af 2 dioder (så der er lys hele vejen rundt). Den kan ikke benyttes som alm halsbånd, men den lyser tilgengæld det hele op smiley

Den ligner lidt denher, men er fra trixie
    (link fjernet)

• #4   17. sep 2007 (link fjernet)

Her var den jeg har. Den mindste er 25 cm, og den er virkelig lille (Hvis den var mindre, så ville den være for lille til Panda)

• #5   17. sep 2007 De er bare stadig for store. Ved ikke helt med den tyske siden. Forstår ikke så meget tysk mere. ;o)

• #6   17. sep 2007 Prøv at kigge ved en dyrehandel de har også de halsbånd der lyser når det er mørkt mener at de kan fåes i små størelser,ellers kan du købe et vedhæng der blinker det sidder du på halsbåndet.Det er ikke ret stort.

• #7   17. sep 2007 Harald Nyborg har nogle der er beregnet til at sætte på en arm. Jeg bruger to der er sat sammen til en schæfertæve. De er gule med rødt blinkende lys, og så er de billige...

Kommentér på:
Halsbånd med lys.

Annonce