1.115 visninger
|
Oprettet:
Halsbånd med kraftig lys {{forumTopicSubject}}
Jeg mangler et halsbånd der har et kraftig lys i så det kan lyse op i et mørkt rum.
Vi træner redningshund og jeg har tit tænkt på om der ikke findes et halsbånd med et kraftig lys i. tro hund vi være glad for sådan et, så er det jo lidt lette at se huller i gulvet.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Kan du lige oversætte??...........*GGGGG*
Er det vandtæt?? Ikke kun LIDT vandtæt, men kan tåle at komme i vandet? Hvad koster det?
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Jamen, for sytten da....... Dem skal jeg jo ha`2 af, så........ Tøserne bader jo i bækken hver mogen uanset årstid..... Og de dræber det ene lyshalsbånd efter det andet!!!
Jeg forstår bare ikke tysk!!!
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.356
Jeg bruger disse her til redningshundetræningen:
http://www.searchgear.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=136
- De lyser vildt meget op for hunden, og selv når vi har været ude at rundere i mørke og kraftig tåge kan man se hunden på meget lang afstand (flere hundrede meter) !
Hvor træner du i øvrigt redningshund henne ???
/Carina
sep 2005
Efter andre redningshundefolk har set de halsbånd jeg har, har jeg fået et par bestillinger, så jeg køber nok nogle stykker hjem her i løbet af sommeren hvis det har interesse ?!?
/Carina
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 753
Carina. vi træner i holstebro min "gammel" hund har fået problemer med hans knæ så han er kun med for lidt træning og sjov, mens den lille er ham jeg så håbe at han kan klare det, han er nu en rigtig god rednings hund lige pt han er 5 måneder men virker meget ælder
sep 2005
OK - men så kan du jo prøve at spørge Morten ang. halsbåndet ... han så det i Tinglev for et par uger siden - ellers får vi forhåbentlig stablet noget fællestræning på benene i Herning hvor du kan se det :o).
/Carina
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 753
Det vil jeg prøve at høre ham om, ja håber vi se til noget fællestræning
Halsbånd med kraftig lys