{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Erfaring med Hollistisk dyrlæge Stine Christensen? {{forumTopicSubject}}

Hera får jo anfald af"bulldog headbobbing syndrom" , der er et meget mærkelig neurologisk syndrom som umiddelbart ikke er farligt, men pænt irriterende. Konventionel medicin er ikke til megen hjælp, så nu vil jeg se om alternativ behandling kan være en løsning.
Så er der nogen af jer der har erfaring med den hollistiske dyrlæge Stine Krogh Christensen?

Gode råd angående tilskud til styrkelse af nervesystemet er også velkomne.

På forhånd tak for svar. smiley


PS. Det er helt ok hvis nogen mener at alternativ behandling er fis i en hornlygte. Men vil i så ikke være venlige at råbe ind i en pude eller noget, i stedet for at ytre jer her i tråden...? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Hollistisk dyrlæge Stine Christensen?
  • #1   24. okt 2022 Jeg kender ikke Stine, men har du evt. overvejet Kranio Sakral Terapi? Det var det første, der lige umiddelbart faldt mig ind. smiley

  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 740
    #3   24. okt 2022 Jeg er til alternativ behandling og har aktivt brugt homøopati kombineret med bioresonans som supplement til dyrlægen de sidste 6 år ( Det har faktisk udviklet sig til at dyrlægen er blevet supplementet smiley )

    Jeg har tidligere læst på hendes hjemmeside og jeg har lige været forbi igen i forbindelse med dit opslag. Jeg ville ikke vælge hende med mindre nogen kunne anbefale hende.

    Nervesystemet kan i nogen tilfælde hjælpes af homøopatisk behandling, men jeg ville vælge en anden dyrlæge.

    Kranio Sakral Terapi som Karina skriver kan faktisk også være et godt bud enten alene eller i kombination med en homøopatisk dyrlæge eller en anden behandler der gør brug af flere tekniker inkl. Kranio Sakral Terapi (osteopat el. manuel behandler f.eks.) Jeg selv er begyndt at bruge Rikke Stengade https://kibaji.dk/?fbclid=IwAR28f9OnG7pfyLKZsBe9YCXpB2wJkGjEd4bj4q_qYU0cVRfDzEfWEGhGa5M

    Dyrlæge Maja Guldborg er også rigtig dygtig til neurologi, men hun er også dyr og har ofte langvarige behandlinger, måske nogen herinde kender en anden der har speciale i neurologi ?


  • #4   24. okt 2022 I er simpelthen guld værd, mange tak!
    Kranio Sakral terapi har jeg hørt godt om hos mennesker, så det skal helt sikkert prøves. Og homøopati kan ikke skade, selv om jeg er lidt forbeholden over for det. Men jeg er villig til at prøve det meste, for de anfald er virkelig trælse.
    Hera havde lige haft et, da jeg lavede tråden.


  • #6   24. okt 2022 #5 : Det giver fin mening og tak. smiley

Kommentér på:
Erfaring med Hollistisk dyrlæge Stine Christensen?

Annonce