{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Stjålet hund {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt over denne seddel på gaden og følte jeg lige måtte bringe den herind!!

Fredag d. 10 juni blev en hvalp på 11 uger stjålet fra en baggård på gl kongevej 49 vesterbro i københavn!

hvalpen er en hvid tæve med lidt fregner på næsen!
dusør på 5000kr gives til den der finder hvalpen eller har oplysninger der føre til at den blir fundet!

politi og dyrelæger er underrettet!
kontakt bruno 26324225

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet hund
  • #1   23. jun 2005 glemte lige at tilføje at det er en amerikansk bulldog

• #2   23. jun 2005 nej!!!
    hvor synd!!

• #3   23. jun 2005 Åh nej dog! Vildt synd for dem som ejer hunden. Hvordan kan nogen finde på den slags? :o(

• #4   23. jun 2005 jeg skal gå nu men vender tilbage senere! det er jo så langt ude!

• #5   23. jun 2005 Ind i mellem ka´man sgu´ undres over andre menneskers tåbelige handlinger !!
    Dette at stjæle en hund, (eller andet kæledyr) vidner om hvor primitive mennesker kan være ! Ja undskyld mig, men sligt bliver jeg sgu foraget over !!

Iøvrigt er jeg også anstrengt over, at jeg er nødt til at tænke over, om jeg nu kan "tillade" mig at binde Agge, uden for den og den butik, med fare for at han kan blive stjålet ! Selv i gågaden hvor jeg dagligt handler, strejfer tanken mig da jævnligt: er det nu smart at sætte ham her ?! Og hvad er alternativet, at hunden skal sidde i en varm bil og vente ? Nej vel ! Så jeg vælger at tage chancen !
    Men anstrengende er det sgu´ at man i det hele taget har tanken: at min hund måske kunne blive stjålet !
    Æv !!

Nå ! -Det var lige dagens sure opstød, ellers er jeg såmænd glad nok i dag *ler*

• #7   23. jun 2005 Gitte ? smiley
    er det et bur du taler om, eller er det et decideret gitter, ligesom en slags bagsmæk?
    Lyder som en smart opfindelse !

• #8   23. jun 2005 Det lyder som en "rafi" opfindelse !
    Tror jeg skal have fat i en smed !

Hvad angår en "hævet plade" .. *ler* Ja så er det jo en flot langbenet fyr, jeg har mig ! Så ingen probs der ! *ss*

Obs ! Gitte, - det gitter der, har du et foto af det ? smiley

• #9   23. jun 2005 det er sgu sygt..
    jeg har det på samme måde når jeg er ude at handle, bryder mig ikke mere om at sætte max derude.(der står tit dranker udenfor vores købmand og det er sådan en som har haft max den første uge, hvor han både sparkede og slog, så det kan jeg slet ikke med)
    trist jeg går på krykker nu ellers plejer jeg bare nogle gange at tage ham op og sige det er en hvalp, så forstår de smiley
    tror ikke jeg ville være lige så nervøs hvis jeg havde en stor hund for dem har folk somregel mere respekt for, men nogle er selvfølgelig også ligeglag med størrelsen. hvis de vil have den tager de den. bare ikke fair.. synd for både hund som ejer..

Kommentér på:
Stjålet hund

Annonce