{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet hund
  • #2   18. jun 2018 Hun var også på tv i morges (Go’morgen Dk.).
    Godt nok trist at miste sin hund på den måde smiley


  • #3   18. jun 2018 her er også fra facebook af

    Dusør på 10.000kr
    Til dem så er skyld i at Masi kommer hjem!

    Jeg kan ikke bærer i mit hjerte at jeg mangler ham.. min lille baby. Savner at prutte ham på maven med munden, som man gør på børnene.. jeg ved han elsker det..

    Savner hans lyde, når han leger med sine grise søstre i haven.

    Savner at se ham putte med Celina på sofaen, i sengen og når de tumler på gulvet.

    Jeg kan ikke bære tanken om hvor han er og om han har det godt.

    Bliver hans personlighed og psyke ødelagt!

    Græder mens jeg skriver denne status!

    Jeg giver 10.000kr til den som er skyld i at Masi kommer hjem hvor han hører til.

    Ved du hvor Masi er?
    Kontakt mig anonymt... evt på Snapchat Miss-Pernilla eller lav en fake profil på Facebook!

    Jeg behøver ikke blande politiet ind i det her. Vi ønsker bare Masi hjem! Mere end noget andet!

    Har du eller din familie købt ham.. så ikk tøv med at kontakte mig. Vi skal nok finde ud af det hele.
    Det bedre I kontakter mig end at I bliver spottet på gaden med ham.

    Vi er en hel familie ( og grise ) som mangler ham i vores liv.
    Et stykke er mig er dødt!

    Jeg er så deprimeret over uvidenheden om hvor, hvordan og hvorledes..

    Hjælp os!


  • #4   18. jun 2018 Hvor forfærdeligt smiley

  • #6   18. jun 2018 Der er seriøst en særlig plads i helvede til folk der stjæler, skader eller på anden måde rammer folk ved at gøre noget ved deres kæledyr...!!!

  • #8   18. jun 2018 Ja det må være skrækkeligt smiley

  • #9   18. jun 2018 smiley

  • #11   19. jun 2018 For pokker hvor har jeg ondt af både familien og hunden smiley Det må være ganske forfærdeligt ikke at vide hvad der er sket med ens hund og hvor den nu er henne. En hund er et familiemedlem - man stjæler sgu da ikke andres familiemedlemmer. Som Obsternasig siger; der må være et ganske særligt modbydeligt sted i helvede til folk der stjæler andre menneskers kæledyr.

  • Michelle L
    Michelle L Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Svar: 3
    #13   22. jun 2018 Er den fundet??

  • #14   22. jun 2018 Jeg ved desværre ingenting. De har ikke skrevet noget

  • #15   2. jul 2018 Nu er der en anden, der deler hun mangler hendes hund. Dusør 15000 kr, pudsigt nok minder den 100% om Masi..

    https://www.facebook.com/camilla.campbell.12/posts/10156509430493205

    DUSØR 15.000 kr.

    2. Juli
    Opdatering 1000 tak for alle delinger for helvede i har været dygtige !!! TAK ????

    Fortsæt endelig med at dele hvor i kan og rigtig gerne også hvis i kender nogle over grænserne trods vi selvfølgelig håber Masi er her i DK stadig !!

    Vi har fået fået nogle henvender undervej og er meget taknemlig for hver og een, alt bliver undersøgt anonymt så bring it on !

    Hvis nogen hørte Nova, 100 fm eller pop søndag morgen var der en mand der ringede ind og selv havde opsporet sine stjålne hunde, 2 engelske bulldogs .. er der nogen der kender manden der ringede ind med sin historie så vil jeg rigtig gerne i kontakt med ham ????

    Det var det for nu, vi opdaterer selvfølgelig når vi kan.. og igen tak for næsten 7000 delinger på få dage BLIV ENDELIG VED ??

    Masi er stadig ikke kommet hjem !!
    Vi har hårdt brug for hjælp i hele landet så vær sød at dele vidt og bredt i alle grupper rundt om i landet !!


  • #16   2. jul 2018 Ehhhh..... det ER samme Masi (den hedder også det samme smiley ).

  • #17   2. jul 2018 Ja, men jeg bliver jo forvirret, når opslaget er lavet af en Camilla og ikke en Pernilla...som er ejer. Så hendes opslag på FB kort tid efter hvalpen var væk.

Kommentér på:
Stjålet hund

Annonce