887 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

PAS PÅ DIN HUND!! PAS PÅ DIN HUND!!

Ja som jeg kan se, har det været snakket om tidliger og jeg er elv bange for at indrømme det, men folk er fucking syge i hovedet.
De stjæler din hund, bruger den til føde, træning af deres egne kamphunde eller træner den op til kamp!
man fatter det ikke, men jeg er bange for at man kommer til at se meget mere til det!
pas nu på fido ik

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PAS PÅ DIN HUND!!
  • #1   23. jun 2005 på animal planet ser man det hele tiden. de laver åbenbart en pit (ring) nede i kælderen som ikke har støre diameter end et par meter. så stopper de, lige inden en af hundene går kolde og behandler dem selv.

Jeg troede heller ikke på man så det her hjemme, men så så man jo lige operation x
    Desuden så jeg nogle udlændinge i min lokale park træne en hund med kæp!
    Siden da, er jeg så forbavset over det kan ske

• #2   23. jun 2005 Nogle mennesker er bare SYGE i hovedet (ja hvis det overhovedet kan beskrive dem) Ville næsten ønske at deres hunde bed dem en gang imellem (fnis)

• #3   23. jun 2005 og egentlig ikke. Så får hundene sikkert bare tæsk hvis de bider. (SUK)

• #4   23. jun 2005 præcis.. de blir tæsket fra de er små. et er simpelthen så grusomt at man slet ikke kan sætte sig ordenlig ind i det fordi det er så fjernt fra en.

• #5   23. jun 2005 AAAAAaaagrrrrrr!!!

Gider slet ikke skrive noget. Dét emne gør mig så pissed!

Alle der gør sådanne modbydeligheder burde hænges op i øjenvipperne, og tvinges til at blinke!!!!

• #6   23. jun 2005 Jeg tror desvære er det er udlændinge der står bag det, ikke fordi jeg slår alle over en kam (er selv halv dansker)
    men det er det man ser!
    folk ved ikke hvd de skal stille op, derfor er det op til politiet.

• #7   23. jun 2005 hey tina....jeg sidder os selv og går AMMMMMOKKK!
    og nu bliver jeg så irriterede...jeg vil gerne diskutere vidre men ska ud af dørn nu!

• #8   23. jun 2005 jeg er halv irlænder fra min far, men blev født herhjemme!
    Som der var nogen der nævte tidliger, tror jeg det bunder i, at de ikke har det samme forhold til dyr, som vi dansker har.
    og irlændere *looo* der var jeg ved at lukke mig selv ude!

• #9   23. jun 2005 Tina 24..: Lool, det bliver nok lidt svært for dem.. HAHA.. (;

Kommentér på:
PAS PÅ DIN HUND!!

Annonce