Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på din hund!
  • #1   15. jan 2008 Syntes det er noget forbandet svineri de forbinder den sag med "kamphunde miljøet".

For lanngt ude "vi" får den skudt i skoene også.......Gylp!

• #2   15. jan 2008 ja det er frygtelidt, den blev også hængt op i et træ smiley kan ikke huske om et var i BT eller ekstrabladet der var et billede, jeg begyndte helt at græde smiley

• #4   15. jan 2008 Ses vi... -øhh hvad er svineri ved det. Går ikke udfra du tilhører de miljøer de omtaler. De snakker jo ikke om muskelunde generelt, men folk der avler kamphunde og bruger dem til KAMP...

-der hører du ikke med, gør du?

Og iøvrigt er det da ikke en ny teori. Der har da længe være teori om at hunde blev stjålet til kampe, og for at træne kamphund (alts¨å en lille hund kamphunden skal slå ihjel)

• #5   15. jan 2008 Oraklet, lagde mit indlæg op til debat ?
    Nej.

Det var et surt opstød og burde kunne forstås uden yderlig forklaring.

• #6   15. jan 2008 nu er vi advaret, så behøver folk ikke kalde mig pylle længere.. jeg har simpelthen ikke turdet, heldig for mig er chica lille så hun kommer på armen hvis jeg lige skal ind og købe en pakke smøger..det er i de øjeblikke jeg er glad for jeg ikke ejer en GD:-)

• #7   15. jan 2008 Ses vi -det var skam ikke for starte en debat om dit indlæg. Jeg forstår bare ikke hvad det er der er svineri, eftersom de jo langer ud efter de skumle miljøer med kamhunde???

Så det er skam en oprigtig undren.

• #8   15. jan 2008 jamen godt for dig undren så er sundt.

• #9   15. jan 2008 må jeg blande mig?

sys da det er fedt der er kommet fokus på det miljø her i danmark, hundekamp er dyreplageri og det er bestemt ikke hunden men ejeren der er noget galt med..

så skal jeg nok blande mig uden om

• #10   15. jan 2008 Hold da op man kan blive fornærmet. Jeg tror da vidst bare du læser en anden artikel end jeg gør så.

Men godt for dig, hvis du vil sidde og være forarget over virkeligheden så værsgod da.

Til artiklen vil jeg da bare sige, at jeg håber folk snart lærer at hunde ikke hører til udenfor butikker og hvor folk nu ellers binder dem.

• #11   15. jan 2008 ja,jeg tør ik binde mine udenfor butikker osv mere
    har jeg ellers gjort i 8 år men det er slut nu

Kommentér på:
Pas på din hund!

Annonce