{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haler
  • #1   22. dec 2022 Ikke brækket halen, men jeg har prøvet et par gange, at en hund har slået halen på et niveau, så de ikke har kunne rejse den. Den første tog jeg til dyrlægen, fordi jeg troede, den var brækket, men det viste sig at være en blodsamling, lidt ligesom hvis vi selv får en bule, der trykkede på nogle nerver, så halen bare hang og dinglede.

    Der gik nogle få dage, så kom halen lige så stille op på plads igen.

    Jeg ved ikke, om det er noget på det niveau, du oplever, eller du decideret kan mærke, at halen er brækket.


  • #2   22. dec 2022 Den første tog jeg til dyrlægen, fordi jeg troede, den var brækket, men det viste sig at være en blodsamling, lidt ligesom hvis vi selv får en bule, der trykkede på nogle nerver, så halen bare hang og dinglede.

    Det er en ret god beskrivelse faktisk.
    Det virker bare underligt for han har ikke ondt - heller ikke når jeg rører ved halen.


  • #3   22. dec 2022 Sandy var ikke så meget for at sidde ned lige først men virkede ellers ikke specielt smertepåvirket.
    Jeg læste lige dit indlæg på fb gruppen, og det lyder som om, at Esh's er længere nede af halen end Sandy's, der var helt oppe ved haleroden. Så det med at sidde er formentlig ikke et problem for Esh.


  • #4   22. dec 2022 Jeg finder ud af det - forhåbentlig - i morgen. Som sagt undrer det mig bare ...

  • #5   22. dec 2022 Prøv at læse om watertail
    Hunden behøver ikke at have svømmet for at få watertail

    God bedring med ham


  • #6   22. dec 2022 watertail var også hvad jeg lige tænkte på

  • #7   22. dec 2022 Watertail vil jeg også byde ind med. Troede engang vores ene han havde fået Watertail. Halen gang helt slapt. Han peb dog lidt, når man skubbede halen opad, hvor den normalt sidder på en sealy. Afsted til dyrlægen med en snert af angst for om det var ryggen. Der blev taget røntgen og den viste heldigvis en super fin ryg på en 10 år gammel dværg. Det viste sig efterfølgende bare at være analkirtelbetændelse smiley

  • #8   22. dec 2022 Jeg ved det ikke, men satser på at dyrlægen kan fortælle noget imorgen smiley

  • #9   22. dec 2022 God bedring med halen smiley


    Uh vi havde en 12 ugers malle inde i dag, nøj han var top lækker smiley smiley havde ejer ikke haft snor på ham, så havde jeg smuglet ham under min jakke smiley


  • #10   22. dec 2022 1000 tak Salla smiley

    Ja, jeg kan jo ikke være uenig med dig - mallebørn er alt alt for kære smiley ihvertfald på afstand smiley


  • #11   22. dec 2022 Han var ikke en piratfisk i dag, men ejer lovede at han bliver stamhund i butikken, så han kan nå at blive en pirahna næste gang jeg ser dem smiley

  • #12   23. dec 2022 Har ingen personlige erfaringer men krydser fingrene for at den ikke er brækket. God bedring ham.

  • #13   23. dec 2022 Ikke halen - det var en gammel skade (!), så det led er bare kronisk større end de andre.

    Han var stiv i lænden - mere i den ene end den anden side - og de ville have ham til kiropraktor, så det bliver en tur til Niels, forhåbentlig ml jul og nytår, Indtil da, står den på lidt smertestillende smiley


Kommentér på:
Haler

Annonce