{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Siberian Husky!
  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   22. sep 2007 Jo tak skal du ha smiley har også selv undersøgt det men hvis det er så besværligt så. kan man lige så godt spare de kræfter og lære den en masse andet smiley

• #7   22. sep 2007 Min veninde har en blandet med labrador, den går fint plads.

• #8   22. sep 2007 Ja, det kan/gør vi 2 steder.
    I vel indhegnede hundeskove og på kendte, øde strande.
    Ellers er Jana Altid i snor!
    Man må aldrig tro man har fuld kontrol over en husky uden snor, derfor er man nødt til kun at slippe dem i områder hvor man har 100% kontrol med omgivelserne.
    Det er i hvertfald vores erfaring!

• #9   22. sep 2007 min mors stak altid af når den kunne se sit snit til det...
    men her i byen er der en mand der har en og den går tit uden snor, men han siger at det nok er mere held end forstand at den ikke er stukket af endnu... for de er jo ikke en race du kan stole 100% på, på det område.... men det er en super flot hund og der var mange der var bange for min mors, fordi de syntes hun så ond ud med de næsten helt hvide øjne og så kunne hun ikke gø men kun hyle som en ulv... men der var ikke noget ondt i hende

• #10   22. sep 2007 Min venindes stak tit af når den ikke var i snor. Hun kom dog altid tilbage, men de opgav at lade hende gå uden snor. De ville ikke risikere noget.

Kommentér på:
Siberian Husky!

x