{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Kennelhoste tips {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Vores hund har været ved dyrlægen idag og hun har kh.
Vi har fået 3 piller med hjem til hende som hun skal have 1 om dagen af.

Det jeg blot tænker var om nogen viste eller have tips for man kunne give hunde af mad/drikke lign ting, som evt kunne pleje den dumme hoste og opkast?

Ligesom med os mennesker, kan vi jo drikke noget varmt og tage piller osv osv, så håbet på der var et tricks. Har meget ondt af vores hund.

Hilsen Benjamin


Kommentarer på:  Kennelhoste tips
  • Jeanette O
    Jeanette O Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 11 Emner: 13 Svar: 2.172
    #1   27. jan 2023 Hun skal bare holdes i ro

    Tvivler på andet hjælper


  • #2   27. jan 2023 Nu er det mange år siden, jeg har haft en hund med kennelhoste, men dengang gav man noskapin mod hosten, og det synes jeg hjalp ret godt.
    - er det hostestillende piller i har fået?

    Generelt så varer kennelhoste jo heldigvis sjældent så længe, og selvom det bestemt er ubehageligt, så er det trods alt ikke farligt, så jeg ville blot give hunden lidt ro, give det hostestillende, hvis det er det du har fået, og så ellers se an, så er det formentligt allerede bedre om et par dage.


  • #3   27. jan 2023 Vi prøver også at holde hende i ro, og ja håber det går hurtigt over, vi kender dsv nogen der har det virkelig dårligt i øjeblikket af dem vi nogle gange mødes med
    Kender ikke til det nævnte produkt, men kan prøve at se på det.
    Vi har fået Rimadyl vet 100mg


  • #4   28. jan 2023 Kamillete med honning brugte vi, for år tilbage, da vi havde 2 tæver med kennelhoste, den ene var ret hårdt ramt. Lunkent selvf.

Kommentér på:
Kennelhoste tips

Annonce