{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

tilbage fald :( {{forumTopicSubject}}

Igår nat fik Bamse et tilbage fald smiley
Jeg skyndte mig ud af døren kl 3 i gårnat. og gik 4 km til dyrlæge.. vel og mærket JEG gik, jeg bar bamse.. da vi var nået derud.. tjekkede han bamse over alt.. men besluttede sig for at han ikke kunne gøre noget for ham.. så afsted til rødovre dyrehospital.. hvor vi så kom ind .. bamse blev igen tjekket og tjekket.. men de kunne ikke finde noget.. ikke engang mislyden på hans lunger.. så de forslog mig at stoppe med pencilinen som jeg havde fået. jeg var helt ude i torvene og den ene dyrlæge sagde til mig at jeg bare skulle tage det roligt men at jeg lige skulle gå ud og vente de ville lige tage nogle prøver.. jeg tror jeg ventede 1 time eller sådan noget.. føltes i det mindste sådan også kom de med Bamse og sagde de ikke kunne finde noget.. men efter som det var en lille hund kunne det være inward sneezing. , Jeg viste dem så filmen .. som har fået megen kritik herinde og de blev enig om det aldrig havde set skyggen af kennelhoste , og at det var inward sneezing. ud over det gav de mig nogle tips til at stimmulere det.. Da de tit havde folk som kom med deres små hunde som var blevet bevidstløse af ikke at få nok ilt. Så nu har jeg fået nogle tips til at stimulere bamse og hans vejrtrækning.. Ud over at det kan gøre ham bevidstløs hvis det står på i længere tid af gangen kan det ikke skade..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilbage fald :(
Kommentér på:
tilbage fald :(

Annonce