{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Er han mon en blanding?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu skriver jeg altså denne tråd efter noget tids overvejelse.

Jeg købte Niño som en chihuahua, og var hjemme hos opdrætter og se forældrene. Han ligner sin fader meget så jeg er ikke i tvivl om, at han er udfra dette kuld.

Faren har DRU tavle, mens moderen er tavleløs. Moderen var dog den mest racetypiske af de to. Der var et andet kuld med DRU-tavle lavet af samme far, men med anden mor.

Nu synes jeg bare, som tiden går, og Niño bliver større, at han på ingen måder ligner en racetypisk chihuahua.
Jeg synes nærmere han ligner en krydsning af en papillon og en chihuahua.

Er det bare mig??

Jeg er ligeglad med om han er "ægte" eller ej i forhold til min glæde over ham, tænker bare meget over det, da det jo giver et lidt nyt aspekt, da det jo er en helt anden race.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er han mon en blanding??
  • #2   23. sep 2007 På de nye billeder i dit album synes jeg de store øre minder om em papillons

• #3   23. sep 2007 Hvis jeg kun så billederne i profilen ville jeg helt sikker sige chi, men kommer i tvivl når jeg kigger i fotoalbummet.....men sød det er han:o)

• #4   23. sep 2007 Miss Lucy: hans øjne er tætsiddende. Normalt er chi's øjne lidt længere væk fra hinanden. Hans tegninger er også typisk for papillon. :o)

Team Lalleglad og Von Bierlich: ja præcis. Han er lang i kroppen. Og har meget lange ben. Æblehovedet har han dog...det ses bare ikke da hans ører er tætsiddende. Når han lægger dem tilbage er hans hoved kuglerundt.

•((¯`»Dorthe«´¯))• : de havde ikke en papillon hos opdrætter nej, så det ville egentlig være mærkeligt. Tænkte der måske kunne ligge noglel skjulte gener gemt i moderen da hun var uden tavle. Måske opdrætter ik engang selv er klar over det?? Ja jeg synes han ligner en chi men samtidig er der noget atypisk ved ham i forhold til standarden **SS**

• #5   23. sep 2007 Hjortsholm: ja jeg skal nok lytte til jer der har en chi og/eller en pap. I ved det, om nogen.

Tak :o) Ja han er rigtig dejlig...

• #6   23. sep 2007 Det er muligt han er en blanding , men synes dog han minder om en chi... de har også store øre , og de langhårede får også øre frynser , som pap .... aftegne ses også hos helt rene chièr , så det er heller ikke unormalt smiley

• #7   23. sep 2007 Hey vi har da også haft en papillon:o)
    Og har en veninde der har en langhåret chi....
    Altså synes også helt sikkert han ligner en chi mest

• #8   23. sep 2007 Når man sammenligner en voksen chi og papillon er forskellene jo ret åbentlyse.
    Så du må se tiden an:o)

• #9   23. sep 2007 OK, så størstedelen synes, at han ligner en chi. EN veninde af mig, nævner ofte at han ligner hendes venindes pap og efter at se billeder af denne har det sat nogle tanker igang vedr. min hund, da jeg jo ikke købte ham med tavle.

Det er jo også mere, fordi at hvis folk herinde syntes han lignede en pap, skal han jo ik stå under chi men blandingshund.

*SS**

Kommentér på:
Er han mon en blanding??

Annonce