{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Nemo har fået fred. {{forumTopicSubject}}

Som jeg har skrevet i en tidligere tråd, så skulle Nemo på sin sidste rejse i lørdags.

Vi fik vores datter passet fra fredag til søndag, så vi havde det sidste døgn alene med Nemo drengen. Det er vi utrolig glade for at vi gjorde.

Nemo kunne ikke rigtig gå til sidst, men hvis vi kørte i mosen eller i skoven, så kunne han lige lidt mere. De to sidste dage kunne man også se på hans øjne at han var træt og mæt af dage. Men på den sidste tur i mosen og i skoven var der liv i dem igen.

Fredag aften kørte vi en tur i mosen og havde en hyggelig tur. Lørdag formiddag kørte vi en sidste tur i skoven med ham. Vi havde smurt madpakker og taget med. Det elskede Nemo. Der er sådan et sted tæt på bilen hvor vi kunne sidde og spise. Nemo lå rigtig og hyggede sig med pinde og lækre leverpostejs madder, samt ikke mindst det kogte lever vi havde med.

Vi var der i 1½ time, der efter kørte vi den tunge gang til dyrlægen. Nemo var heldigvis så træt at han ikke var nær så bange som normalt.

Det gik meget hurtigt, han kom op på bordet, havde hans hoved i mine arme. Alt i mens jeg takkede ham for alt og sagde at ham måtte sove godt tog han sit sidste suk.
Og så græd vi som pisket.

Hvor er her bare tomt. Det er næsten ikke til at holde ud. Men det var helt klart den rigtige beslutning. Han kunne ikke mere og vi er utrolig taknemelig for at vi fik 10 utrolig gode år sammen med ham.

Jeg har sat nogle billeder ind fra de sidste dage. De to første er fra dagen før, de næste 5 er fra samme dag som han blev aflivet. Så kommer der 4 fra en super dejlig tur vi havde til Ishøj strand for en måned siden.
Resten er nogel af de bedste billeder jeg har taget af Nemo inden for de sidste 2 år.

Nemo, gamle dreng. Savnet af dig bliver så stort, men håber du har det godt nu hvor du er på den anden side af regnbuebroen.

Sov godt min elskede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nemo har fået fred.
Kommentér på:
Nemo har fået fred.

Annonce