{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Undskyld men {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at folk bliver sure over at deres hund får middel??? Kan ikke se hvad stemme systemet skal bruges til, hvis man alligevel skal undlade at stemme eller kun "må" stemme høj. Nu er det ikke fordi jeg selv stemmer middel, undlader selv at stemme hvis jeg ikke syns om hunden, men nu har jeg tilfældigvis set, at der er folk der har skrevet til andre, at de gerne vil ha at der undlades at stemme hvis det ikke er høj.... og de bliver virkelig fornærmet!!!!! Hva dælen skal vi så med det system?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undskyld men
  • #1   26. sep 2007 Det kan jeg skam helelre ikke

    Man kan ikke forlange at alle skal kunne li den hund man har sådan er livet bare..


  • #2   26. sep 2007 Det lige præcis det, og syntes når der nu engang er et stemme system herinde, burde man jo kunne stemme frit uden folk stiller en fornærmet mine op.......

  • #3   26. sep 2007 Ja nemlig..

    Men elleres kan de personer skrive at de ikke gider det stemme system vis de ikke kan klare det


  • #5   26. sep 2007 Glad for der er en der er enig :o) Det jo ikke alle der har samme smag.... ;o) Og heldigvis da...

  • #6   26. sep 2007 Jeg går nu heller ikke så meget op i og give stemme osv jeg ser på mange hunde om dagen og vis nogen virkelig fanger mig får de stemme og kommentar ..



  • #7   26. sep 2007 Bestemt!! Lægger også altid en kommentar, hvis der er en hund jeg bare syntes er rigtig lækker..... Og så smider jeg da også lige en høj eller ekstra med oveni.. Men forstår bare ikke hvorfor folk bliver så fornærmet..... *Gg* Deres verden falder jo ikke sammen af at ha fået en middel karakter......

  • #8   26. sep 2007 Det er der nogen der syns den gør..

    Men forstår det godt nok hellere ikek


  • #9   26. sep 2007 hvis jeg giver en middel, har jeg aldrig gjort, så ville jeg smide en kommentar til vedkommende og fortælle hvorfor... det kunne måske være billed kvaliteten der var dårlig... never the less, så har jeg da selv fået middel eller var det lav og fik også en kommentar, det var fordi det var en bl.

  • #10   26. sep 2007 Giver ikke middel, bryder jeg mig ikke om hunden eller billederne, springer jeg blot "stemmen" over.

    Ser ingen grund til at gøre en anden ked af det ved hjælp af en stemme....


  • #11   26. sep 2007 Enig med Rene

  • #12   26. sep 2007 Kan slet ikke forstå at folk sådan går i selsving over at nogen fuldstændigt fremmede mennesker giver deres hund lav-middel eller høj ,det er da fuldstændigt latterligt.Deres hund indholder da meget mere end ,hvad andre lige kan se på nogen billeder.Elsk den hund i har med hud og hår og vær totalt ligeglad med hvad andre mener om dens udseende osv.Folk dømmer af mange forskellige årsager herinde-Hvordan billedet er taget,om man har gode erfaringer eller personlige oplevelser med netop den hunds race på billedet osv osv.

  • #13   26. sep 2007 Enig med rene´ ........

  • #14   26. sep 2007 Så vil jeg da lige tilslutte mig René's rygklapperhold smiley

  • #15   26. sep 2007 ja ja, jeg giver også kun til dem jeg syntes om, men staidg når der er en point system herinde, kan det jo ikke nytte noget man ikke kan tåle at få en lavere stemme engang imellem..... Så burde de da helt fjerne systemet..... Men kan hører det nok bare er mig......

  • #16   26. sep 2007 connie P..... Tak tak ilm... :o)... Nu er det sådan at jeg også er af den mening at hver hund har sin charme.... Har heller aldrig stemt middel..... Men det jeg mente var bare at.... f.eks..... Jeg læste en kommentar til en 14 årig pige igår, hvor personen, lukker gylde ud pga. pigen har stemt middel på hendes hund.... Kan ikke se det er nødvendigt at gå så højt op i hvor vidt man har fået en middel stemme, burde man ikke være ligeglad om andre kan li den, bare man selv kan.... Og kan slet ikke se hvorfor det er nødvenigt at skælde andre ud for det......

  • #17   26. sep 2007 Har aldrig fået middel og har heller ikke givet middel..
    Men folk er jo i deres fulde ret ellers ville muligheden jo ikke være der......

    Synes at det er fjollet at det karaktersystem overhoved er der for vi kan ikke bruge det til noget da de fleste aldrig giver middel ( incl mig selv så vi er alle lige gode om det ) og de fleste bliver smækfornærmede over at få det og sikkert så giver en tilbage....

    Så jeg synes bare at man skulle sløjfe det helt...


  • #18   26. sep 2007 Stine P... LIge præcis.. :o)

  • #19   26. sep 2007 det er faktisk lidt det samme som på hotpeople.dk osv :s

    Hvis folk stemmer et jamen så får man 1 tilbage lol

    Jeg synes det er lidt latterligt smiley jeg er egentlig pænt ligeglad med hvad folk synes om min hund for JEG elsker min hund og synes den er smuk smiley


  • #20   26. sep 2007 Jamen Uni syntes jo ikke at en hund skal ha middel, det var slet ikke det det handlede om....... Handlede om at jeg syntes det er for dårligt at en 14 årig pige får skæld ud af flere herinde fra fordi hun har stemt deres hunde på middel....

  • #21   26. sep 2007 Jeg tror såmænd ikke folk bliver sure over at få middel eller lav .Jeg tror at folk bliver sure over ikke at få en begrundelse for de lave karakterer ,især når man ser hvilken reklame de samme personer gør for sig selv når de giver xhøj eller høj .
    Ellers enig med René og Connie P ..


  • #22   26. sep 2007 hmmn... syntes nu det var ret tydeligt at se de blev sure over at få en middel... syntes bare ikke det er nødvendigt at burde skælde en 14 årig ud, fordi hun stemmer sin mening....

Kommentér på:
Undskyld men

Annonce