{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

CM
CM
Online Tilmeldt:
11. sep 2020
Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912

Leje af indhegning i Jylland ? {{forumTopicSubject}}

Findes der flere steder end Malenes Hundestedet Vejen ?

Vi er indimellem på weekend/ferie i Grindsted, så i en radius af en halv til hel times kørsel, er interessant smiley

Jeg har forsøgt, at søge i gamle tråde, men der er flest henvisninger til Sjælland. Hallerne.dk har kun Sjælland og Fyn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af indhegning i Jylland ?
  • #1   3. maj 2023 De 2 steder jeg kender, sniger sig nok lige op omkring 40min kørsel.
    Men Egely hunde ved Herning.
    Og så er der Hundedalen ved Tørring (er at finde på FB)

• #3   3. maj 2023 Winnies Hundivers (nær Egtved)

Charagon Hundecenter (nær Vojens)

Det vrimler faktisk i området omkring os (Hundestedet Vejen) med indhegninger, der kan bookes. Og der må virkelig være et enormt behov, for der er mange dage, vi knap nok kan få lov at bruge hundeskoven selv smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#4   3. maj 2023 Tak Dorte smiley Den ser godt nok god ud smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#5   3. maj 2023 Tak Erika smiley smiley Havde ikke set din kommentar, før jeg havde svaret Dorte smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#6   3. maj 2023 Tak Malene smiley

Det kan godt være det vrimler med tilbud, de er bare svære at finde, når man søger på nettet smiley

Jeg har været på besøg hos dig (hundestedet) med hele banden for ca. 1,5 års tid siden smiley
    Med 7 hunde, der er vant til at kunne bevæge sig og løbe frit, er det bare ikke sjovt, kun at lufte x flere i line og ellers være i lejlighed eller i en lille indhegning.

Der ER et stort behov smiley Jeg har opgivet, at leje vores egen "have" ud, da jeg blev nærmest "overfaldet" af folk, der gerne ville leje, da jeg luftede tanken smiley Netop fordi vi også bruger vores have meget i hverdagen. Fik så ideen med, at forpagte jord, men opgav, da jeg fandt ud af, hvor meget det kostede smiley (Vi har på facebook tidligere skrevet sammen om det smiley )

• #7   4. maj 2023 Ja de kan være rigtigt svære at finde.
    Vi bruger selv flere andre arealer til at lufte i, og det er GULD at have den mulighed smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#8   19. mar 2024 Har lige opdaget denne her mulighed i Jelling: Chill Out

https://www.facebook.com/profile.php?id=61554878621296

• #9   19. mar 2024 CM, ja, og så bliver det endda udvidet med 400 kvadratmeter mere i 1024 smiley

• #10   19. mar 2024 Så har jeg været inde og se min forskudsopgørelse, jeg kunne godt vente til i dag frem for at være med til at "blokere" siden lige så snart den åbnede.
    Min tålmodighed blev belønnet med 4822 kr smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#11   19. mar 2024 Tænker at vi der læser, godt kan finde ud af, at det er 2024 smiley Og så må det være nemesis , at du efterfølgende laver kommentar i forkert tråd smiley smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#12   7. jul Udlejning af indhegnet område i nærheden af Struer/Lemvig/Thyborøn ?

Kan ikke umiddelbart finde noget selv smiley

• C.      B
    C. B Tilmeldt:
    aug 2024

Følgere: 19 Emner: 1 Svar: 167
    #14   7. jul CM;

Ikke umiddelbart er der noget privat udlejning. smiley

Tænkte lige om de lokale hundeklubber havde noget med hegn, men det er der ikke.

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#15   7. jul Herning er for langt væk, der er 77 km smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#16   7. jul Det er øv C.B., men tak for at undersøge det smiley

• C.      B
    C. B Tilmeldt:
    aug 2024

Følgere: 19 Emner: 1 Svar: 167
    #17   7. jul Jeg flyttede godt nok for nogle år siden (men kommer der ofte pga familie), og jeg ved en lille indhegning ude i klosterheden, som ikke er hundeskov men dem der kender dem bruger den. Den er så overskuelig at man kan gå ud for andre går ind smiley

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#19   8. jul Det er jeg sådan set enig i, men kun til hverdag.

Vi skal på en uges ferie og den uge skal ikke bruges i bilen smiley Vi har været heldige at finde et sommerhus med indhegnet have (plankeværk) hvor alle 6 hunde er velkomne smiley men haven er kun på 700 kvm og det er ikke meget at krudte af på.
    Derfor ville det have været godt, hvis vi kunne finde et større område tæt på.

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

#20   22. jul Vi havde et barnebarn med smiley og der lå en indhegnet legeplads tæt på, så det blev udnyttet smiley

Legepladsen lå lige ved La Mar i Thyborøn, hvis andre skulle komme forbi de kanter smiley

Kommentér på:
Leje af indhegning i Jylland ?

Annonce