670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvalp der kaster op??? Hvalp der kaster op???

Min veninde har et kuld hvalpe (schæfer/collie) de er 3 uger imorgen, hun har haft givet dem en smule foder, lavet til en tynd grød idag, men nu kaster den ene tæve op, det er hovedsagligt mælk der kommer op.

Jeg har ikke selv været ude for det, med mindre det er pga at de har forædt sig.

Nogle med lidt erfaring??

Ps, Når moderen ligger sig hos dem, søger alle 3 hen til hende og vil die igen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp der kaster op???
  • #1   27. sep 2007 Jeg tror det er lidt for tidligt hun begynder at give dem mad, jeg har selv hvalpe i øjeblikket, de er 5 uger i dag og jeg serverede deres første ret for dem for 3 dage siden, hvalpefoder med masser af a38 der har stået i et par timer, så det er helt svuppet!

• #2   27. sep 2007 Vi plejer at starte hvalpefoder når de 3-3½ uge, A38 og hvalpefoder som grød.
    Men det er først gang hun har et kuld hvalpe, og har desværre ikke fået spurgt mig :o(

• #3   28. sep 2007 Hvalpen kan have en forsnævring i spiserøret. Det retter sig sandsynligvis efterhånden, som den får udvidet det mere og mere, når den begynder at spise mere og mere fast foder. Men hvis den kaster flere måltider op konsekvent, så skal din veninde være meget opmærksom på den og måske lige snakke med sin dyrlæge og få et godt råd. Hvis hun kontrol-vejer hvalpene, og den fortsat tager fint på, så er det ikke et stort problem.

Kommentér på:
Hvalp der kaster op???

Annonce