{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et spørgsmål om liner
  • #1   21. jun 2023 Dette brandt(?) kan måske hjælpe med første spørsmål. Dog er det en snor man holder i og så klikker man to andre snore på sådan en ring og så burde de ikke vikle sig sammen

    profilbillede
  • #2   21. jun 2023 Kan ikke rigtig svare på nogle af spørgsmålene men vil bare nævne at jeg har et par almindelige reb liner fra Parker&Co. og de er møg lækre smiley

  • #3   21. jun 2023 Du kan bruge enhver line, du kan lide, og sætte dem i en roterende karabin. På den måde undgår man en del snoning af liner.
    Jeg har aldrig brudt mig om dobbeltliner, fordi hver hund har utroligt lille radius for fri bevægelse sådan. For os har det fungeret bedst med to alm liner, der sættes i samme roterende karabin i et bælte.

    Ift bungee/løbeline skal du være obs på, at man tabet rigtigt meget kontrol, når der er så meget elastik i linen, som du efterlyser.
    Det kan være svært at holde hunden tilbage i forskellige situationer, når den kan trække linen i nærmest en uendelighed, fordi elastikken er så lang. Jeg har været gennem mange forskellige liner med elastik gennem årene, og for mig er det rarest med max 50 cm "elastik".
    Vi har haft alt mellem 20-100 cm.


  • #4   21. jun 2023 Tak for gode betragtninger, Malene smiley

Kommentér på:
Et spørgsmål om liner

Annonce