721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

i garagen om vinteren?? i garagen om vinteren??

hej, vi er lige flyttet i større og mere hundevenlig lejlighed, her er så en god stor tilhørende garage, den ligger lige op af lejligheden med udgang inde fra, og vi synes det var ideelt at bruge den til snoops værelse, så vi har sat en gammel sofa derind og diverse legetøjer og tæpper, (det er kun meningen at han skal være der når vi ikke er hjemme) der er isoleret men ikke varmt og den eneste varmekilde der er derude er en gasovn, så det går jo ikke lige at have den tændt når han er alene :o)

han er rigtig glad for at være derude, og ved da udemærket godt at det er HANS værelse he he...

nå men det jeg er lidt bekymret over er om han kan holde varmen her når der bliver vinter, jeg mener bare, der kan selvfølgeligt ikke komme sne og sådan noget ind, men alligevel det er jo ikke varmt, hvad vil i sige??? han er en stor golden retriever, han plejer ikke at have problemer med at fryse når vi går med ham om vinteren men ja, det er jo nogle flere timer vi snakker om nu...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  i garagen om vinteren??
  • #1   29. sep 2007 nej nej, slet ikke der er 2 vinduer i rummet, det er sådan en garage/værksted, vi bruger det så kun til snoop heldige dyr, :o)

• #2   29. sep 2007 det lyder godt, han skal jo have det godt den bette, men når vi er vant til at have ham i et lille rum med gulvvarme så kan man jo blive i tvivl he he....

men det lyder som om jeg slet ikke skal bekymre mig :O)

• #3   29. sep 2007 tak, ja det er han bestemt også..

mange tak for rådene og svarene.

• #4   29. sep 2007 En fatboy eller sækkesenge med krøyer kugler inden i er utolig gode, de er super isolerende mod kolde gulve som jeg vil formode der er i værkstedet. Mine to hunde er i to store "heste bokse" om dagen og sover inde om natten og det er da gået godt i små tre år nu, og de har hverken været forkølet eller noget. Men jeg kan anbefale en kasse bygget i tre med låg og så en fatboy inden i, så kan de holde til mange minus grader. Mine hunde elsker denne kasse.

• #5   29. sep 2007 Byg en stor kasse og fyld med hø eller andet..........så har han da muligheden for at finde varmen hvis det skulle gå galt.

• #7   29. sep 2007 Super ide Marianne.......og også hyggeligere og nemmere at støvsuge :o))

• #8   29. sep 2007 det er en god idé at holde ham varm , selvom hans krop sagtens kan holde til kulde, for bliver det meget koldt udvikler han en rigtig god vinterpels og så kommer han til at dø af varme når i tager ham ind om aftenen. Vores hunde går inde om vinteren af den grund men nu har vi heller ikke noget udhus, for havde vi det ville de gå derude og så med en masse varme tæpper og dyner.

• #9   29. sep 2007 tak for alle de gode råd, vi har allerede anskaffet os en gammel sofa til ham, og masser af tæpper, men en gammel dun dyne ville nok være en god ide også, eller en fatboy, det vil vi lige op til overvejelse, men rigtig mange gode råd, det var dejligt.

Kommentér på:
i garagen om vinteren??

Annonce