The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
946 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

I haven I haven

Hej allesammen..

Min kæreste og jeg har købt hus sammen, med en stor have til Vito smiley

Vi har snakket om at bygge et lille hundehus, med varme installeret, inde i bunden af garagen, som Vito kan gå ind i fra haven.. der skal være plads til en hundekurv, vandskål, legetøj osv.

Så er mit spørgsmål.. hvis han skal være hjemme i nogle timer, er det så synd at lukke ham derud til sommer?

Jeg synes bare det ville være sjovt for ham hvis han har hele haven at tumle i når vejret bliver varmere...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I haven
  • #1   19. nov 2008 Hov, der skulle selvfølgelig stå: "Hvis han skal være ALENE hjemme i nogle timer"

• #2   19. nov 2008 altså synd, nææ...
    Men jeg ville ikke turde det. Tænk om han fandt en vej ud af haven... Eller et eller andet dyr fandt vej ind i haven.. Har man hørt om.... og så er man ikke hjemme til at se det ske... smiley Jeg turde ikke....

• #3   19. nov 2008 det turte jeg ikke vis nogen tar den ... eller den løber væk

• #4   19. nov 2008 Det ville jeg bestemt ikke gøre... For man hører så meget om at "folk" lige mangler en racehund... og vupti.. så mangler en hund et eller andet sted... og nej... men jeg kunne godt se at det kunne være hyggeligt.

- Karina

• #5   19. nov 2008 Puha ja, det ville da være det mest forfærdelige i verden hvis han blev stjålet!!!
    Jeg glemte selvfølgelig også at sige at huset er i en lille flække i vestjylland og haven er bag huset...

• #6   19. nov 2008 ingen hindring for ham at komme ud... og ingen hindring for en stor hund at hoppe ind og bide..... Jeg ville stadig ikke turde

• #7   19. nov 2008 Jeg ville ikke turde ...

• #8   19. nov 2008 Jeg ville hell ikke turde, både på grund af folk der stjæler hunde, andre hunde og min mops er en lille udbryder dronning.... Ellers en rigtig skøn ide...

• #9   20. nov 2008 Ja, jeg er jo helt uenig, for jeg ville bestemt synes det var det mest fantastiske for en lille energisk hund. Den er jo ligeglad med de flotte tæpper og sofaen i stuen, hvis den kan have frit slag ude. Når det så er sagt, så kan jeg jo også sagtens sige det, for mine hunde har jo stort set altid muligheden for at komme ud, da vi har en kattelem i døren. Jeg har så også en rottweiler gående i flokken, og den indbyder ikke fremmede til lige at kigge indenfor... Vi er stort set også altid nogle hjemme, så situationen er en anden...
    Jeg kan godt forstå de andres reaktion, men måske I kunne lave en hundegård, som kunne aflåses, for jeg mener stadig hunden vil have stor glæde af den gode friske luft den kan få i alenehjemmetimerne:-)
    /Anja

• #10   20. nov 2008 Hmmm.... jah!! Det er lidt svært... Vi bor i Tilst nu, men flytter i vores hus til januar, så lige pt. har Vito ingen have!!
    Når vi er på besøg hos mine forældre, elsker han at være i haven...

• #11   21. nov 2008 ville bestemt ikke gøre det da det er en meget populær race for dem der stjæler dem og de går direkte ind i folks haver og tager dem uden nogen skrubler..

Kommentér på:
I haven

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce