{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 2.000 kr.
  • Opsætning af lamper 1.180 kr.
  • Slibe klinger på græsslåmaskine 300 kr.
  • havehjælp i 1- 2 timer 250 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Lappe ladcykel 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget foder?
  • #1   29. sep 2007 man kan læse på hunde foderet hvor meget den ca skal have også kan man jo se om det er for meget eller for lidt ud fra hvordan hvalpen ser ud

• #3   29. sep 2007 ja per måltid smiley men hvor mange kg spiste dine fx. gennem hele sin hvalpetid? det var mere mht. hvor meget det kunne betale sig at købe..

• #4   29. sep 2007 Så skal du jo bare gange det op. :o)

• #5   29. sep 2007 Pernille - kan det passe at nogen mærker laver hvalpe og juniorfodder sammen? altså at det er det samme?
    ville bare gerne vide hvor mange kg. det kunne betale sig at købe smiley

• #7   29. sep 2007 bitten smiley kunne jeg.. men er jo nemmere med et ca. tal fra en af jer søde mennesker... hehe.. men helt sikkert.. det kunne jeg..

• #8   29. sep 2007 jeg vil skyde på en 4-6 kg i det hele.. hun er jo en blandig ? så er lidt svært at sige..

• #10   29. sep 2007 har bare hørt at det er usundt at fodre sin voksne hund med hvalpefoder.. noget med at de voksede til overstørrelse.. altså ikke at de blev ved men..

• #11   29. sep 2007 men forhandler de fleste dyrlæger ikke kun et mærke og anbefaler det? så hvalpefoder i ca. 3 måneder? og sådan ca hvor mange kg. bliver det? og så juniorfoder i ca. 10 måneder?

• #13   29. sep 2007 kan godt se forskellen smiley ville bare vide hvor meget jeg skulle bestille.. kunne jo ligeså godt bestille det hele nu.. altså hvalpefoder.. hmm.. vil lige dobbelttjekke om jeg kan finde både junior og hvalpefoder hos olivers..

• #14   29. sep 2007 Altså man plejer at sige små racer skal have hvalpefoder til de er ca et år. Men igen det kommer an på hunden. Jeg skiftede til voksen, da Diva var 10 mdr, fordi hun kløede. Og det skyldtes tilsyneladende, at der var for meget protein i hvalpefoderet, så derfor skiftede vi der.
    Min opdrætter sagde i hvert fald at det hed hvalpefoder ca det første år. Men at det godt kan variere lidt.

• #15   29. sep 2007 altså en gylden regl er vel at hunden skal have hvalpefoder i 12 måneder, min micky spiste ca. en 15 sæk om måneden, altså 12 sække hvalpefoder,

Kommer jo lidt an på hvor stor din hund bliver,

Du kunne jo vælge at fodre med royal canien shih tzu special fra RC (link fjernet)

de siger fra 10 måneder og op...

Indtil da kan du fodre med RC junior (link fjernet) som er fra 2 måneder til 10 måneder, den giver vel en rimelig beskrivelse hvor mange gram du skal fodre med, ca ~175 g. om dagen i 8 måneder efter mine beregninger skal du bruge 42 kg eller ca. 5 kg om måneden

Kommentér på:
hvor meget foder?

Annonce