{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring anbefaling hund 4 år
  • #1   17. aug 2023 Det er rigtig godt, hvis du kan overtage den nuværende forsikring.
    Så det er klart mit første bud smiley


  • #2   17. aug 2023 Det er klart bedst, hvis du kan overtage den - både pris og dækning er normalt noget bedre, når hunden har været kontinuerligt forsikret fra den var hvalp frem for at få en ny forsikring på en voksen hund.

    Jeg har lige overtaget Maggies forsikring fra tidligere ejer - det krævede bare en fuldmagt fra tidligere ejer (det ordnede hun selv med forsikringen), så kunne jeg ringe ind og bede om at overtage den.


  • #3   17. aug 2023 Jeg har ringet til GF forsikring og de siger jeg ikke kan overtage hundens forsikring, og at de ikke kan forsikre den igen da den er 4 år smiley

  • #4   17. aug 2023 Men har tidligere ejer givet fuldmagt til overtagelse - du vil ikke uden tidligere ejers samtykke, bare kunne ringe og overtage den.
    Hvornår har du overtaget hunden?
    Hvis det er et stykke tid siden eller der ikke var lavet aftale med tidligere ejer, kan forsikringen jo være opsagt, og då er der selvsagt ikke noget for dig at overtage


  • #5   18. aug 2023 Gjensidige er god

    Mange forsikrer en hund på fire år
    Du skal måske fremvise en dyrlægeattest


Kommentér på:
Sygeforsikring anbefaling hund 4 år

Annonce